Zayn bakışlarıyla etrafa dehşet saçarken ben baştan aşağı onu izliyordum.Beynim ona yaklaşıp onu sakinleştirmem konusunda sinyaller verse de bedenim olduğum yerde durmam için inat ediyordu.Beynimin sinyallerine karşılık verip ayaklarımı hareket ettirdim ve ona yaklaştım.
"Zayn sorun ne?Kim burada?"
Zayn nefesini sertçe dışarıya verip konuştu.
"Sana bir adamdan bahsetmiştim.Parasını alıp yarışa girmediğim.Hatırladın mı?"
Onu onaylamak için başımı sallarken homurdanarak onayladığıma dair sesler çıkarıyordum.
"İşte o.Burada."
Yüzümü buruşturdum.
"İyi de, neden bu kadar endişelendin?"
Bana bir adım daha yaklaşıp cevapladı.Sesi az öncekine göre biraz daha sakindi.
"Bak, ben o adamla 2 sene önce tekrar yarıştım.Ve yarışın sonunda hiç de iyi olmadı."
Omuzlarımı düşürdüm.
"Yarışacak mısınız peki?"
Zayn başını salladı.
"Bilmiyorum.O asla tekli yarışmaz."
"Yani?"
Derin bir nefes aldı.
"Yani ikili yarış isteyecektir."
Yüzümü buruşturup sordum.
"Ne gibi?"
Gözlerini benimkilerle buluşturdu.
"Girl Takes."
Gözlerim şaşkınlıktan kocaman açıldı.
"Ciddi misin?"
Beni başıyla onayladı.Ben hala şaşkınlığımı üstümden atamamışken garajından kapısından koşarak Harry girdi.
"Zayn o burada.Yarışmak istiyor."
Zayn elini saçından geçirip arabanın tekerleğine tekme attı.
"Sikeyim!Yarışmak isteyeceğini biliyordum."
Harry afallamışça Zayn'e baktı.
"Onun burada olduğunu biliyor musun?"
Zayn sinirle ona bağırdı.
"Senin kulakların sağır mı?Pistte onun adını anons ediyorlar gerizekalı!"
Zayn'e biraz daha yaklaşıp elimi koluna yerleştirdim.
"Sen yarışacak mısın?"
"Kesinlikle."
Emin bir şekilde cevap verdiğinde gözlerimi devirdim.
"Ne tür bir yarış istediğini öğrenmemi ister misin?"
Bakışlarını yere çevirdi.
"Peki.Ona göre araba hazırlarım."
Gülümseyip garaj kapısına yöneldiğimde Harry rahatsız edici bakışlarını üzerimde gezdiriyordu.Onu umursamayıp garajdan çıktım ve yarış listelerinin bulunduğu alana ilerledim.Listelerin arasında yeni bir liste görünce hızla göz gezdirdim. Ah kahretsin!Zayn haklı, Girl Takes.Listede hızla Zayn'in adını aramaya başladım.Bulduğumda direk eşleştirildiği kişiye baktım.Eşleştiği kişinin ben olduğunu gördüğümde rahat bir nefes aldım.Onu bu yarışta tek başına bırakmak istemiyorum.Koşarak tekrar garaja gittim ve hızla alıp verdiğim nefesler arasında konuşmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIŞÇI
FanficYARIŞA VAR MISIN? Kim bilebilirdi sadece 3 kelimenin alexis'in hayatını mahvedebileceğini ve gözünü intikam ateşi ile büyüleyebileceğini,profesyonel bir yarışçının rakibine amansızca aşık olabileceğini ... Bu üç kelime alexis ve zayn'in hayatlarını...