Přípravy

67 9 0
                                    

Pohled Crystal

Byl den a večer jsme měli jít na bál. Asi za 2 hodin měl začít. Já a Floryx jsme měli být před začátkem spolu. Rozhodly jsme se udělat si účes. Dívala jsem se do Cosmoponytanu a uviděla jsem krásný účes kterým jsem s inspirovala a udělala si ho. Floryx si taky udělala něco. Viděla jsem jak si rozpouští culík. Vypadala krásně. Měly jsme to celkem rychle tak jsme si podívaly. Když byla hodina před plesem já i Floryx jsme šly na nádraží a nastoupily do vlaku. Jel do Canterlotu. Tam jsme byly skoro za půl hodiny. Když jsme vystoupily stala tam Izzy.

Pohled Izzy

Byla hodina před plesem a já se rozhodla že si udělám účes atak dále. Můj účes byl a jednoduchý. Bylo jednoduché vysvětlit jak jsem ho udělala ale tvoření toho účesu bylo těžší. Bylo to něco vy stylu Floryx stálého culíku. Oblékla jsem si šaty které mi Rarity ušila. Věděla jsme že Floryx a Crystal mají přijet vlakem do Canterlotu tak jsem šla za nimi. Když jsem došla na stanici zrovna přijížděl vlak tak jsem si stoupla a čekala až holky vystoupí.

Pohled Medit

Byly jsme domluvené s Terkou že se sejdeme u ní v zámku. Z mého domu jsem vyrazila rovnou do Canterlotu. Tak má Terka zámek. Když jsem přijela Black mi otevřel dveře a ukázal kopytem na místnost kde byla Terka. Já jsem jen vztoupila. Terka okolo mě začala skákat jako malé hříbě. „my půjdeme na ples" křičela přitom. Takovéhle chování bych čekala od Floryx nebo třeba Izzy ale od Terky ne. Já jsem kývla na souhlas a z tašky si vyndala šaty. Začala jsem se oblékat a Terka taky. Když jsme byly oblecene tak jsme si udělali účes. Teda já si udělala účes. Terka to stihla než jsem přišla. Když jsme byly připravené šly jsme na nádraží kde jsme měly sraz i s ostatními. Když jsme došli stála tak Izzy i s Floryx a Crystal. Spolu jsme odešli do Canterlotskèho zámku.

Grand galloping gala Kde žijí příběhy. Začni objevovat