Pohled Terky
Podívaly jsme se na Celestii a pokynuly jí. „jste si jisté že to zvládnete?" zeptala se nás. My jsme jen nebojácně kývly. Celestie ukázala kopýtkem na dveře a ztráže vyvedli všechny ven. Přišla k nám Luna a zeptala se „ahoj nepotřebujete pomoc?" „ahoj m.. Luno celkem jo" odpověděla jsem. Luna si vedle mě stoupla a podívala se na mě. Usmála se a pak se podívala na Sombru. Ten tam jen stal a sledoval co se bude dít. Nechtěly jsme čekat a tak Crystal vykouzlila nějakou kouly a mrštila jí po Sombrovi. Sombra jen udělal jeden krok do prava a koule ho zcela minula. Crystal se zoufale podívala na
Floryx a ta na nic nečekala otočila se na Sombru a udělala to samé jako Crystal. Sombru tentokrát koule trefila ale on se jen otřásl a byl vpohode. Izzy napadlo že mu vysaje duši. Zkoušela to ale Sombra jen stal a udiveně se na ni díval. Nikdo z nás nevěděl co dělat. Pak ale mě napadlo že on na nás neútočí to jenom mi na něj. Co když je hodný? Chce si jen promluvit? Crystal, Floryx, Izzy a Luna mezitím stříleli různá kouzla co to jen šlo. „stop" zařvala jsem přes celý sál „Terko?" zeptala se mě opatrně Luna „neboj ... Mami.... Vím co dělám" odpověděla jsem jí. Ani jsem se neohlížela a přišla k Sombrovi „proč tu si?" zeptala jsem se s chladným výrazem ve tváři „no víš šel sem okolo tak jsem si řekl že se stavím" odpověděl mi ironicky. Dupl si a zařval „pomstím se vám. Zničím všechno co vám kdy bylo důležité. Chci aby jste trpěli" zamračil se. „budou trpět všichni kroměMám pokračovat? Nebo ne? Co myslíte?? Budu nebo nebudu? No.....
Mám??
Tak dobře pokračuju😄
Kromě Terky a Luny" „proč Já" zeptala jsem se chladně „si rodina nebo ne?" „rodina????" zděsily se všechny. „holky vysvětlím vám to potom teď ho musíme zničit" řekla jsem a doufala jsem se mi holky pomůžou „tak dobrá" kyvli všechny. Doletela jsem k holkám a všechny jsme dali rohy k sobě. Začaly jsme kouzlit. Rohy nám svítili. Najendnou se udělala ráno (jako při Sonic Rainbow) byla to světelná rána takže nikdo nic neviděl. Když světlo zmizelo ležel Sombra na zemi. Vydal jako kdyby byl mrtvý. Medit se na to jen koukala. Přišla k mrtvému Sombrovi a otočila ho na záda. Teď ležel břichem nahoru. Medit do něj šťouchla kopytem a najendnou se probral. Otevřel oči a vyletěl do vzduchu jeho oči byli zelené a u očí měl fialové plamínky. Chvíli levitoval. Všechny jsme si vyměnili vystrašené pohledy a na sucho polkly. Otočil se na nás a jeho pohledem nás probodl. Když vypadal že s levitovanim skončil opratrně si stoupl na zem a ukázal kopytem na nás. Ze zdi nejednou začali vylézat bojovníci.
Bylo jich tam okolo 50 a nás bylo 6. Nemohly jsme to zvládnout.