Sekání po letech

42 5 3
                                    

Zapomněla jsem napsat že ty fialové šaty s maskou a tu hřívu kreslila Melody. Díky.

„tak co jsi pořád s tím hloupým hřebcem" zeptala jsem se jednorožčí klisničky která má růžovou srst a jemně fialovou hřívu- Heart Flame. „ne už dávno ne. To byla jen dětská láska" řekla Fleamy (vyslovuje flejmy) „a co ty Crystal?" zeptala jsem se modré klisny s rohem a růžovoučkou srstí a fialovýma gumičkama. Ale tady Magica (vyslovuje se magika) by ti mohla vyprávět" ukázala na bledě zelenou pegasí klisnu se zelenou hřívou. „co?? Magico?" zeptala jsem se a Magica se začala červenat. „co ten tvůj tajný ctitel" zeptala jsem se. „jsme spolu a v blízké době plánujeme svatbu" začala se ještě víc červenat Magica. „Snowy" zakřičela jsem na tmavě modrou pegasí klisnu. „co ty vločky dole na kopýtkách?" zeptala jsem se. „to mi tam narostlo během těch pár let" řekla. „a hele Darky. Co máš ty nového? Co ty tvoje klisny?" zeptala jsem se netopýřího poníka. „no ani mě ten můj talent nebaví" řekl a zesmutněl. „to bude dobré" řekla jsem a objala jsem ho. On se začal červenat. „vidím že jste se nezměnili" řekla jsem. „to ty taky ne" řekla Crystal a začala se smát. „,takže budeme spolu jako za starých časů?" zeptala se Magica. „všichni jsme najednou řekli „ano" a pak bylo hromadné obětí. Najednou k nám přišel nějaký hřebec „takže vy jste princezna Terka?" zeptal se. Já jsem se ztrapněně podívala. „takže ano" řekl a nasadil šibalský úsměv. Když to viděl Darky tak si stoupnul přede mě a řekl „princezna teď nemá čas" neznámý hřebec se zamračil a tiše řekl „to se ještě uvidí" a odešel. Já jsem se na Darkyho podívala takovým zvláštním pohledem který neumím specifikovat. On mi můj zvláštní pohled oplatit ale vypadalo to že se dívá spíš zamilovaně. Pamatuju si na ty časy kdy mě chránil před vším nebezpečím a já jsem ho za to bezmezně milovala. Když jsem se otočila zpátky do našeho kroužku uviděla jsem holky jak se na mě culí a mrkají na mě. Mě hned došlo že tím chtěli naznačit že mě má Darky rád. Já jsem jen protočila oči a usmála se. Mezitím přišel i Darky na svoje místo a začali jsme si povídat. „takže zítra hned brzo ráno ven" oznámila Fleamy. „omlouvám se ale já zítra nemůžu. Mám u sebe v zámku přivítat velvyslance ze země draků. Princeznu Ember. Později mám sezení s princeznou Invisible Deadly Spell a večer mám jít dělat asistentku Lůně při východu měsíce" řekla jsem a sklopila jsem zrak. "„notak.. když si byla obyčejný mladý jednorožec byla s tebou větší sranda" řekla Snowy. „ona nemůže za to že je teď princeznou a má královské povinnosti" bránila mě Crystal. „nojo ale chápeš nás ne?" zeptala se Fleamy. „asi ano" řekla a pokrčila rameny. „a nemůžeš se z toho nějak vymluvit?" zeptala Fleamy. „to nejde" řekla jsem já. „a co takhle nás vzít sebou?" zeptal se Darky a rebelsky se usmál. „to nevím jestli bych měla" řekla jsem a zašklebila jsem se. „ale notak.. Terko!" šťouchnula do mě Magica. „tak jo ale jen zítra" řekla jsem já. „jde se slavit znovuzrození naší party" zařval Darky.

Grand galloping gala Kde žijí příběhy. Začni objevovat