"Faaajn.. Tak... Co budeme dělat?", zeptal se mě nejistě."Já nevim... Uhm.. Nepůjdeme si už lehnout?", usmála jsem se. "Já myslel, že upíři v noci nespí." "Blábol..", zasmála jsem se. "Každý upír spí, jak chce.", usmála jsem se.
"Tak půjdem?", usmál se. "No jasně.", chtěla jsem jít, ale Steve mě chytil do náruče a odnesl mě do pokoje. "Steve...", uchechtla jsem se."Polož mě..",koukla jsem se na něj. "Ne, baví mě to." "Fakt, pust mě.", usmála jsem se. Dal mi pusu na čelo a položil mě na postel.
"Kde... Kde mám spát?", zeptal se přitom si sedl vedle mě. "Já... Tak klidně tady...", usmála jsem se na něj. "Počkej... Jseš... Jseš si jistá? Nezabiješ mě?", zasmál se. "Jseš blbej..", bouchla jsem ho do ramene.
"Jdu se vysprchovat..", zvedla jsem se z postele a šla jsem do koupelny. Svlékla jsem se a zapla sprchu, do které jsem následně vlezla. Cítila jsem horké kapky, jak mi dopadaly a stéjaly po kůži. Přemýšlela jsem, co bude se mnou a Stevem. Bojím se, že mu ublížim nebo že mu NĚKDO ublíží. Bála jsem se strašně moc.
Umyla jsem se a vylezla ze sprchy. Zabalila jsem se do ručníku, pak jsem se na sebe koukla do zrcadla.
Panebože... Za těch let, co jsem na světě jsem se skoro vůbec nezměnila.
Teď mám akorát fialové vlasy, dřív jsem je měla špinavě blonďaté. Už ani nevím, co mě k tomu vedlo si obarvit vlasy. Moje barva byla hezká, každý mi to říkal.Nevím, co se Stevemu na mě může líbit. No to je jedno.
Doumyla jsem se a oblékla jsem si moje triko a kraťasy na spaní. Šla jsem zpět do ložnice.
Steve ležel zády ke mně a vypadalo to, že už spí. Pokusila jsem se co nejtišeji dojít k posteli. Potom, co se mi to povedlo, jsem zhasla lampičku a přikryla se.
"April?", řekl Steve a otočil se ke mně. "Steve... Já myslela, že už spíš. Vždycky usínáš brzy.", zasmála jsem se. "Bez tebe brzy nikdy neusnu.", usmál se na mě a přitom si olízl rty. Asi myslí, že to nevidím. "Stee? Víš že vidim ve tmě?", zasmála jsem se. "Sakra.. Dobrou.", zasmál se. "Tak dobrou..", zavřela jsem oči. Okolo sebe jsem cítila Steveho ruce. S pocitem bezpečí jsem usnula.
Ráno
Vstala jsem asi v osm. Steve ještě spal, tak jsem si řekla, že bych mu mohla udělat snídani.Opatrně jsem vstala, abych ho nevzbudila. Sešla jsem dolů po schodech a začala mu dělat snídani.
K snídani jsem mu udělala vajíčka se slaninou. Má je nejradši.
Pustila jsem si písničky a začala se vrtět do rytmu hudby přitom jsem si začala potichu zpívat.
Steve mezitím sešel dolu a opřel se o futra:"Krásně zpíváš.", zasmál se. Málem jsem upustila skleničku na zem. "Stee! Já se tě lekla! To mi nemůžeš dělat..", zasmála jsem se. "Promiň..", přišel ke mně a políbil mě.
Usmála jsem se na něj:"Snídani?" "Jasně.", zasmál se a sedl si ke stolu. Dala jsem před něj talíř s vajíčky. "Děkuju", zasmál se a začal jíst.
ČTEŠ
Já Upírka
VampireApril byla do svých 18-ti let normální dívka, která žila v Paříži s rodinou. Po kousnutí upírem se vše změnilo. Čtěte a dozvíte se více ;-)