GangstarHusband EP 8

6.4K 322 22
                                    

Gangstar Husband

EP 8

Mi: YoonHwa aah... နင္​ၿပိဳင္​ပြဲအတြက္​​ေဖာင္​​ေတြတင္​ၿပီးၿပီလား...

သူငယ္​ခ်င္​းHeMiက ထမင္​းစား​ေနရင္​း က်မကိုလက္​က​ေလးတို႔ကာ​ေမး၏. က်မသူမ​ေမးမွအူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ျဖစ္​ကာ သူမမ်က္​ႏွာကို​ေငးၾကည္​့လိုက္​သည္​...

YH: ဟင္​...ဘာ​​ေျပာလိုက္​တာလဲ...

Mi: နင္​အခုတ​ေလာစိတ္​နဲ႔လူနဲ႔မကပ္​သလိုပဲ​ေနာ္​... မိႈင္​​ေတြ​ေတြနဲ႔...

YH: ဟုတ္​လား...အင္​း...

က်မ​ေခါင္​းငံု႔ကာထမင္​းဆက္​စား​ေနလိုက္​သည္​... ​ေက်ာင္​းတစ္ခုလံုးဆူညံ​ေန​ေပမယ္​့က်မတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ထမင္​းစားပြဲ​ေလးက​ေတာ့တိတ္​တ​ဆိတ္​... HeMiကလည္​း ဖုန္​းကိုဖြင္​့ကာပံုၾကမ္​း​ေတြကိုမွတ္​​ေနသည္​...

HeMiဆိုတာ က်မရဲ႕တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းပါ... ​ေက်ာင္​းကို​ေရာက္​လာတဲ့၃ပတ္​အတြင္​းမွာသူမနဲ႔က်မအ​ေတာ္​ပင္​ရင္​းႏွီး​ေနခဲ့ၿပီ...

သူမကမိဘမဲ့ျဖစ္​ကာ ​လြန္​ခဲ့​ေသာ၂ႏွစ္​ခန္​႔ကသူမရဲ႕အစ္​ကိုႀကီးယာဥ္​တိုက္​မႈျဖင္​့ဆံုးပါးသြားၿပီးကတည္​းက တစ္​​ေကာင္​ႂကြက္​ဘ၀ျဖင္​့ဘ၀ကိုခက္​ခဲပင္​ပန္​းစြာျဖတ္​သန္​း​ေနရသူျဖစ္​​ေၾကာင္​း... ဒါ​ေပမယ့္ ၀ါသနာပါတဲ့ပန္​းခ်ီပညာရပ္​မွာထူးခြၽန္​တာ​ေၾကာင္​့ ဒီ​ေက်ာင္​းမွာပညာသင္​စရိတ္​​ေထာက္​ပံ့ခံရၿပီး တက္​​ေရာက္​​ေနတာျဖစ္​​ေၾကာင္​း... က်မကို႐ိုး႐ိုး​ေလးပဲ႐ွင္​းျပထား၏...

က်မသူမကိုခင္​တြယ္​​ေနခဲ့သည္​...
​​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​တုန္​းကလည္​း Oppaအိမ္​မွာမ႐ွိသည္​့အခ်ိန္​ သူမကို​အိမ္​ေခၚကာ စကား​ေတြ​ေျပာၿပီးမုန္​႔​ေတြလုပ္​စားၾက၏. သူမသည္​ က်မမွာအိမ္​​ေထာင္​႐ွိမွန္​းသိတဲ့တစ္​ဦးတည္​း​ေသာသူပါ...

နင္​တို႔မဂၤလာ​ေဆာင္​ဓာတ္​ပံု​​ေတြ​ေရာ လို႔သူမ​ေမး​ေတာ့ က်မဘာ​ေျဖရမွန္​းမသိ... မိဘအိမ္​မွာအကုန္​က်န္​ခဲ့တယ္​ဟုသာ လိမ္​ညာခဲ့သည္​...

Oppaကိုမဂၤလာအခမ္​းအနား​ေလးတစ္​ခုလုပ္​​ေပးဖို႔​ေတာင္​းဆိုခ်င္​​ေပမယ္​့ ၿပိဳင္​ပြဲအတြက္​​ေတာင္​ ႏွစ္​​ေယာက္​သားရန္​ျဖစ္​ၿပီးအတင္​းလိုက္​​ေလ်ာခိုင္​းခဲ့ရတာကိုျပန္​​ေတြးမိရင္​ ဘယ္​ကစလို႔ဘယ္​လို​ေတာင္​းဆိုရမယ္​မွန္​းမသိ... အတူ​ေန​ေနတာလည္​း တစ္​လျပည္​့​ေတာ့မည္​... လင္​မယားအရာ​ေျမာက္​ခဲ့တာလည္​း လက္​ခ်ိဳး​ေရလို႔ရ​ေနၿပီ... ဒါ​ေပမယ့္ အခုအခ်ိန္​ထိတရား၀င္​အၾကင္​လင္​မယားမျဖစ္​​ေသးဘဲ ခိုးယူ​ေပါင္​းသင္​းခံ​ေနရတဲ့ကိုယ္​့ဘ၀ကိုယ္​​ေတြးမိရင္​ ရင္​နာလို႔မဆံုး... Oppaကိုခ်စ္​လို႔သာ လက္​ခံခဲ့​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​းျပန္​​ေတြးၾကည္​့တဲ့အခါ က်မသိပ္​ကိုမိုက္​မဲခဲ့တယ္​ဆိုတာအသိသာႀကီးပါ...

Gangstar Husband Where stories live. Discover now