Gangstar Husband EP12

5.8K 306 44
                                    

Gangstar Husband

EP 12

"Oppa...Oppa''

ႏူးညံ့စြာအိပ္ေမာက်ေနတဲ့သူ႔မ်က္ႏွာေလးကိုၾကည့္လ်က္ ျဖည္းညႇင္းစြာလႈပ္ႏိႈးမိသည္... အရင္ကဆိုတစ္ခါေလာက္ႏိႈးလိုက္တာႏွင့္ ခ်က္ခ်င္းႏိုးလာတတ္တဲ့သူက ဒီေန႔က်မွမႏိုးႏိုင္ဘဲ႐ွိေန၏. က်မသူ႔မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာကိုတစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ေနရင္း နီေထြးေထြးႏႈတ္ခမ္းလံုးေလးဆီအာရံုေရာက္မိေတာ့...

သူ႔မ်က္ႏွာနားကိုတျဖည္းျဖည္းတိုးကပ္သြားမိတဲ့အခိုက္အတန္႔...

ႁပြတ္စ္...

YH: အို...Oppa...

က်မမ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးရဲတြတ္သြားမွာသိပ္ကိုက်ိန္းေသေနသည္...သူခိုးလူမိသြားသလို႐ွက္ေသြးတို႔ကနားထင္ကိုေဆာင့္တက္လာသည္ကိုး...

က်မသူ႔ႏႈတ္ခမ္းနားမေရာက္ခင္အခ်ိန္ေလးကို ေခါင္းေလးေထာင္လ်က္က်မကိုလွမ္းနမ္းလိုက္တဲ့သူ...

မ်က္လံုးအစံုတို႔ျပဴးက်ယ္သြားကာ ကုတင္ေပၚမွခ်က္ခ်င္းဆင္းမယ္ၾကံေတာ့ သူကက်မခါးကိုအတင္းလွမ္းဖက္ကာဆြဲခ်လိုက္သည္. က်မေမြ႔ယာေပၚျပဳတ္က်ကာ ခ်က္ခ်င္းသူ႔ကိုေက်ာခိုင္းၿပီး႐ုန္းေတာ့ သူကက်မလည္ဂုတ္သားေလးကိုတစ္ခ်က္နမ္းလိုက္၏. သူ႔အထိအေတြ႔မွာမ႐ုန္းႏိုင္ဘဲ ၿငိမ္သက္လ်က္အႀကိမ္ႀကိမ္က်႐ႈံးရေပါင္းလည္းမနည္းေတာ့ပါဘူး....

JK: ခိုးနမ္းဖို႔ၾကံစည္ေနတယ္ဟုတ္လား...

သူ႔ေလသံခပ္တိုးတိုးက က်မလည္ကုတ္ေလးေပၚကေနခပ္ဖြဖြျဖတ္ေျပးသြားေတာ့ ၾကက္သီးေမႊးညႇင္းေလးေတြပါထသြားရသည္...

YH: မနမ္းပါဘူး...

တုန္ယင္ေနတဲ့အသံေလးေတြက႐ွက္ရြံျခင္းရဲ႕သက္ေသ... သူေရာကိုယ္ပါသိေနတဲ့အမွန္တရားေလးတစ္ခုကို ခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္က်မညာေျပာခဲ့ပါေသးရဲ႕.

သူ႔ရယ္သံလြင္လြင္ေလးက က်မႏႈတ္ခမ္းထက္က႐ွက္ျပံဳးေလးေတြရဲ႕ မူပိုင္႐ွင္မ်ားျဖစ္ေနမလား...

JK: ဒီေန႔ေက်ာင္းပိတ္တယ္မဟုတ္လားYoonHwaရဲ႕... ဘာလို႔အေစာႀကီးထတာလဲ...

YH: ဒီေန႔ေက်ာင္းပိတ္လို႔ တစ္ေနရာရာသြားရေအာင္လို႔ Oppaကိုပူဆာမလို႔ပါ...

Gangstar Husband Where stories live. Discover now