Gangstar Husband EP18

4K 284 21
                                    

Gangstar Husband

EP 18

....................

အေငြ႔တေထာင္းေထာင္းထေနေသာ မီးဖိုေပၚမွ တကြၽတ္ကြၽတ္ျမည္ေနေသာအသားျပားမ်ားမွာ အလွ်ံအပယ္... တူတစ္စံုကိုကိုင္ရင္း အသားျပားမ်ားဆီသို႔အဓိပၸါယ္မဲ့ေငးေမာေနသည့္Miကိုစိတ္မ႐ွည္ေတာ့... က်က္စျပဳေနသည့္သံုးထပ္သားျပားအခ်ိဳ႕ကို သူမေ႐ွ႕ကပန္းကန္ထဲဆတ္ခနဲထည့္ေပးလိုက္မွ အသိဝင္လာကာ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ႏိုင္သည့္မ်က္လံုးေတြျဖင့္က်မကိုလွမ္းၾကည့္သည္...

YH: စားေလ...ဘာလုပ္ေနတာလဲ...

Mi: ေအာ္...အင္း

YH: ငါတို႔ ဒီေန႔shoppingထြက္ရေအာင္...နင့္အတြက္ဗိုက္ဖံုးအက်ီေလးေတြလည္းဝယ္ရင္း...ငါ့အတြက္လည္းနည္းနည္းဝယ္ရမယ္...

Mi: ရပါတယ္YoonHwaရယ္...ငါ့မွာ႐ွပ္အက်ီေတြ႐ွိပါတယ္...

YH: ဟဲ့...ဗိုက္ဖံုးအက်ီဆိုတာ ကိုယ္ဝန္႐ွိတုန္းဝတ္ရတာဟ...ၿပီးရင္ဝတ္လို႔မရေတာ့ဘူး... ငါ့သားေလးကေလ အေရာင္ႏုႏုေလးေတြသိပ္ႀကိဳက္တာ... ငါအခုတေလာအေရာင္ႏုႏုေလးေတြဝယ္ျဖစ္ေနတယ္...

က်မစကားေျပာရင္းခ်ဥ္ျခင္းတပ္ေနသည့္ ဝက္သားကင္မ်ားကိုအငမ္းမရစားမိသည္... သူမကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း မစားရတာၾကာၿပီထင္ရဲ႕... က်မလိုအငမ္းမရႀကီးမဟုတ္ေပမယ့္ ခပ္သြက္သြက္စားေန၏...

YH: ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္က ကိုယ္ဝန္႐ွိၿပီးမွအရမ္းစားေနၾကတယ္ေနာ္...

က်မခပ္တိုးတိုးလွမ္းေျပာလိုက္ေတာ့ သူမကဇက္ကေလးကိုပုကာေခါင္းေလးညိတ္လ်က္တခြိခြိရယ္သည္...

စားေသာက္ၿပီးက်မတို႔ဒံုဒယ္မြန္းေစ်းထဲမွာ ေရခဲမုန္႔ အာလူးေၾကာ္ကိုယ္စီကိုင္လ်က္ ဘယ္နႀကိမ္မွန္းမသိေအာင္ပတ္ေနမိသည္... မိန္းကေလးခ်င္းဆိုေတာ့ေမာလို႔ေမာမွန္းလည္းမသိ... စိတ္တိုင္းက်မရမခ်င္းကို ေျခတိုေအာင္ပတ္ေနေတာ့သည္... JungKook oppaနဲ႔ဆိုရင္ တစ္နာရီေလာက္ၾကာတာေတာင္ မ်က္ႏွာကမိႈင္းညိဳ႕ကာစူပုပ္ေနၿပီ... ၿပီးေတာ့ လိုခ်င္တာကိုယူ ေစ်းလည္းမဆစ္ ေရာ့ အင့္ ဆိုကာ ဝယ္ခ်လာတတ္သူမ်ိဳး... ေတြးရင္းျပံဳးမိေတာ့ ဗိုက္ထဲကလိႈက္ခနဲလႈပ္သြားသလိုခံစားလိုက္ရသည္...

Gangstar Husband Where stories live. Discover now