Gangstar Husband EP 20

4.6K 316 24
                                    

Gangstar Husband

EP 20

.....................................

ေဆးရံုေခါင္မိုးထပ္ဟာ မိုးရြာထားသည့္အ႐ွိန္ျဖင့္ မိုးသက္ေလတို႔တိုက္ခတ္ကာ ေအးျမေနသည္........

သူမသူ႔ကိုေမာ့ၾကည့္တဲ့မ်က္လံုးေတြကိုသူသိေန၏...
မဟုတ္ပါေစနဲ႔ဟုဆုေတာင္းခဲ့ေသာ္လည္း သူမႏႈတ္က်ထြက္က်လာသည့္စကားမ်ားသည္ သူ႔ဦးေႏွာက္ထဲမွာစာစီထားသည့္အတိုင္း...

YH: က်မ...သားနဲ႔သမီးကိုဖ်က္ဆီးလိုက္ေတာ့မယ္...

YG: Lee YoonHwa...

သူ႔ေလသံေတြျပင္းထန္သြားကာ သူမပုခံုးေတြကိုဆုပ္ကိုင္လ်က္ သူမခႏၶာကိုယ္ေလးကို ခါရမ္းပစ္လိုက္မိသည္...

YG: မင္းဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ...

သူမမ်က္ဝန္းကမ်က္ရည္ေတြဟာ တာက်ိဳးသကဲ့သို႔ျပည့္လွ်ံကာစီးက်၏...

သူမရင္ထဲကပူေလာင္မႈေတြဟာ အခိုးအေငြ႔အျဖစ္သာျမင္ေနရလွ်င္အေငြ႔တလူလူတက္ေနမွာေသခ်ာသည္...

သူ႔ႏွလံုးသားက အဲေလာက္ထိသေဘာမေကာင္းဘူးကေလးရယ္...

YH: က်မမွာအဲဒီနည္းလမ္းအျပင္မ႐ွိေတာ့ဘူးOppa... သူနဲ႔က်မဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ Oppaလည္းသိတာပဲ... က်မကိုသူဆက္ၿပီးကပ္တြယ္မေနဖို႔ က်မသားနဲ႔သမီး က်မဖ်က္ဆီးရေတာ့မယ္ ...

YG: မဟုတ္ေသးဘူး YoonHwa... အရမ္းကိုမွားေနၾကၿပီ...

YH: အဲဒါဆို က်မကက်မအစ္ကိုအရင္းကိုလက္ထပ္ၿပီး သူ႔ကေလးေတြကိုေမြးရမယ္လို႔ေျပာေနတာလား...

YG: မင္းအရင္ကတည္းကဒီကေလးေတြကိုေမြးဖို႔ဆံုးျဖတ္ထားၿပီးသားပဲ...ဘာလို႔အခုမွဖ်က္ဆီးပစ္ခ်င္ရတာလဲ...

YH: အဲဒါသူမ႐ွိဘဲေမြးမယ္လို႔ေျပာခဲ့တာ... အခုသူသိသြားၿပီ...က်မကိုဘယ္နည္းနဲ႔မွလက္လႊတ္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး...

သူဘာလုပ္သင့္လဲ...
အစအဆံုးသိေနသည့္ျဖစ္ရပ္မွန္တစ္ခုကို
သူေျပာျပလိုက္သင့္သလား...

သူမနာက်င္ခံစားေနရမည့္အစား
သူ႔ရင္ေတြသာအကြဲခံလိုက္တာ ပိုမေကာင္းဘူးလား...

Gangstar Husband Where stories live. Discover now