15.

7.3K 532 86
                                    

Gdy oboje zeszliśmy na dół, w salonie zastaliśmy Kate, Caroline, Chrisa i Lucasa, którzy wyglądali na dosyć zmęczonych. Czyżby ciężka noc? I wcale nie chodzi mi to pseudo spotkanie towarzyskie, zwane też imprezą. Jeżeli wiecie o co mi chodzi. Miałam ochotę zaśmiać się pod nosem. O czym ja w ogóle myślę.    

- Oh, a ja się zastanawiałem gdzie zniknęliście. - powiedział na wstępnie mąż mojej siostry, gdy tylko nas zobaczył.

- Reszta już w domach? - postanowiłam ich zignorować, co z resztą nie było nowością.

- Jak widać...

Rozmawialiśmy jeszcze jakiś czas, aż wreszcie ktoś zarzucił temat jedzenia, co przyjęło się z wielkim entuzjazmem. Niestety miły czas upłynął zbyt szybko i już musiałam razem z Kate wracać do Londynu. Zdążyłam się jeszcze pożegnać z rodzicami i już byłam w drodze powrotnej.

- O. mój. boże. - nagle pisnęła Kate, tym samym wyrywając mnie z głębszych zamyśleń.

- Co się dzieje? I następnym razem ciszej... - mruknęłam, rozglądając się po wagonie.

- Zobacz na to. - podstawiła mi telefon pod twarz, a ja przeczytałam nagłówek artykułu. "Tom Hiddleston widziany na imprezie sylwestrowej z dziewczyną" [ZOBACZ ZDJĘCIA] - Podobno byli razem na Sylwestrze i nawet się całowali... Tak publicznie. - moja przyjaciółka nie była tym zbyt ucieszona, a ja cicho się zaśmiałam. - Sue! Ja tu przechodzę kryzys, tak jak na fankę przystało.

- No przepraszam... Widocznie nie byliście sobie przeznaczeni. - znowu się zaśmiałam, przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać.

- Jakoś to przeżyje. - wzruszyła ramionami. - Hiddleston i tak nie był w moim typie. - teraz to ona zaczęła się śmiać, a ja pokręciłam bezradnie głową.

Gdy tylko weszłyśmy do mieszkania pierwsze co zrobiłam to rzuciłam się na kanapę. Od jutra zaczynały się zajęcia, a moje chęci do czegokolwiek były na minusie, świetnie.

Dziwiło mnie jeszcze to, że Tom do mnie nie napisał. Może nie miał czasu lub coś, ale codziennie pisaliśmy i teraz jakoś tak... było mi dziwnie. Właściwie to nawet miałam przypuszczenia kim on mógł być... ale to było tak niedorzeczne, że aż śmieszne. Może gdy będę miała większą pewność...

message // Tom HiddlestonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz