Bylo půl sedmé a můj pokoj prořízl zvuk budíku, který jsem měla nastavený na písničku Samba do Brasil: „Levanta a mão pro ar...." Vypnula jsem budík a pomyslela si: Ještě chvilku si poležím a potom teprv vstanu.
Za chvíli, nebo aspoň mě to tak přišlo, mě mamka přišla vzbudit. Moje mamka měřila asi sto sedmdesát centimetrů, měla světle hnědé vlasy k ramenům a modré oči. A byla moc milá.
Když jsem se koukla na budík, bylo sedm hodin.
Rychle jsem vylítla z postele a oblékla se. Vzala jsem si modro-bílé pruhované tričko se spadlými rukávkami a modré džínové šortky.
Šla jsem do své koupelny, kde jsem si udělala ranní hygienu a nalíčila se. Dala jsem si tenké černé linky, nanesla jsem si malou vrstvu řasenky, světle šedé stíny a červenou rtěnku. Linky, řasenka a stíny mi zvýraznily moje hnědé oči a rtěnka mi zase zvýraznila mé tenčí růžové rty. Svoje delší hnědé vlasy jsem si jen rozčesala a nechala je rozpuštěné.
Seběhla jsem schody do kuchyně, kde jsem měla na stole připravenou svačinu i snídani. K snídani jsem měla kafe a čtyři kousky perníku. Kafe jsem do sebe rychle kopla a pak běžela nahoru pro tašku do školy, do které jsem si ještě hodila šátek, sluneční brýle a svačinu.
Rychle jsem si obula tenisky a oblékla si modrou džínovou bundu. Ještě jsem rychle dala mamce pusu na rozloučení, protože stála opřená o futra u obývacího pokoje a pozorovala mě.
Když jsem doběhla na autobusovou zastávku, tak byly dvě minuty před půl osmou. Autobus mi jel v půl.
Jupí, stihla jsem to.
Vyndala jsem si mobil, sluchátka a legitku z tašky, dala si sluchátka do uší a pustila si písničku This Little Girl od Nightcore.
Autobus přijel na čas. Nastoupila jsem do něj a šla se posadit na své obvyklé místo - hned za zadními dveřmi. Než jsem k tomu místu došla, autobus se rozjel a pak ten rychle zatočil, že jsem zaletěla na jednu sedačku, kde už bohužel někdo seděl. A ten někdo byl náhodou kluk, kterého jsem neměla zrovna ráda. Jmenoval se Adam.
Ahojte všichni,
tak jak se vám to zatím líbí?
Písnička, kterou má Kate nastavenou na budík, je nahoře v médiích.
A ta, kterou si pouští do sluchátek, je dole.
Jak se vám líbí ty dvě písničky?
Zatím se loučím a u další kapitoly na shledanou. :)
ČTEŠ
Zpátky do sedla
Teen FictionCatherine Snowblack, říká se jí Kate, žije jenom s mámou, která střídá muže hodně rychle. Narodí se jí bráška. Kate ráda čte, ale také ráda jezdí na koni a hraje na klarinet. Jednoho dne spadne z koně. Co bude dál? Jaké budou výsledky? (Spolua...