Sabah olana kadar bu odayı dolaştım. İçeride hiç bir şey yoktu. Sadece kapıya dayadığım içi boş dolap vardı. Evden bir an önce çıktım. Uzaklara doğru baktım. Yakında birsürü bina enkazı vardı. Uzakta büyük bir yer görmeye başladım pek iyi görmiyorum. Daha çok yaklaşmalıyım. Enkazların arkasından koşmaya başladım. Binayı görebileceğim kadar yaklaştığımda buranın camdan yapılan binalardan olduğunu fark ettim. Burası benim işime yaramazdı paramparça olmuştu. Binanın kırılan camlarından birkaç tanesini çantamın içine attım. Evimden çok fazla uzaklaşmıştım. Geri dönmeyi düşünmüyor değilim. Birkaç adım daha ilerleyim bir şey bulamazsam dönerim. Hızlı adımlarla enkazları geçmeye başladım. Karşıma kapsül gibi bir ev çıktı. Bir parçası bile kırılmamıştı. Çok şaşırdım. Güvenli bir kapsül olduğu belliydi. Kapsülün etrafında dolaşıp kapısını aradım. İkinci turumda kapıyı buldum. Kapıyı açmaya çalıştım ama açılmıyordu. Biraz daha zorladım. Kapıdan yüksek bir ses çıktı. Uzaylıların bunu duyduğuna eminim. Kapıyı daha çok zorlamaya başladım. Yine aynı ses çıktı. Bu sefer daha çok ses çıktı. İyice panikledim ve kapıyı zorlamayı bıraktım. Ne yapıcağımı bilmiyordum. En yakındaki enkazın arkasına geçtim ve beklemeye başladım. Yaklaşık yarım saattir bekliyorum. Hiç bir şey olmuyordu. O sırada kapıdan tiz bir ses çıktı. Kapı açıldı. Kapsülün içinden iki uzaylı çıktı. Kapıyı kapatıp buradan uzaklaştılar. Uzaylıların gittiğinden emin olduktan sonra saklandığım yerden çıkıp yavaşça kapsülün yanına yaklaşmaya başladım. Yavaş yavaş ilerlesem de sadece kapsüle odaklandığım için ayağım bir şeye takıldı. Yere kapaklandım. Ayağıma neyin takıldığına baktığımda kart gibi bir şey vardı. Onun ipine takılmışım. İpi bacağımdan kurtarıp kartı elime aldım. Üzerinde yazılar vardı ama farklı bir dilden olduğu için okuyamıyordum. Bu kartın önemli bir şey olduğunu düşünüyorum o yüzden çantamın içine koyacağım. Kapsülün etrafında bir tur daha atarken kapının yanında bir çökük fark ettim. Aklımda bir fikir var. Umarım doğrudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstiladaki Ölümsüz
VampireBenim adım Laura. Uzaylı istilası ile karşı karşıya olan dünyada yaşamımı sürdürmeye çalışıyorum. Küçük evimin deposunu barınak olarak kullanıyorum. Bir vampir olmama rağmen...