17. Gün

3 1 0
                                    

Güneş'ten saçılan son ışıklar da kaybolmaya başlarken etrafa bakınmaya devam ediyorum. Uzaktaki binanın şekli belirmeye başladı. Burası... garaj gibi bir yer. Eğer gözlerim beni yanıltmıyorsa orası bir tamirci. Oraya gitmem gerek. Bu benim kurtuluşum olabilir ya da sonum. Çünkü orası çok açıkta. Yapacağım en mantıklı şey oraya gece gitmek. Bu görülmemi zorlaştırır. Ben aşağıya inene kadar sanırım hava iyice kararır. Aşağı inmek çıkmaktan daha kolaymış. Tek risk aşağı inerken üzerine bastığım camlardan gelen çatırtı. Her an biri kırılabilir ve ben bu gökdelenden aşağı düşebilirim. Binanın sağlam kalan iskeletinin köşesinde olan bir cama atladığımda cam kırıldı ve ben aşağıdaki camlardan birinin üzerine düştüm. Olamaz! Sanırım bacağıma bir şey saplandı. Tahminim doğru çıktı. Çıkmaz olaydı. Bacağıma kırılan camlardan biri saplanmış. Vampir olduğum için pek bir şey hissetmiyorum bu yüzden çıkarmak kolay olur. Çantamdaki malzemeler bana yardımcı olur. İğne ve iplik... acaba yarayı dilsem mi? Hayır ipliği bunun için harcamayacağım. Üzerimdeki t-shirtten bir parça yırtıp yarayı sardım. Bu idare eder. Yere indiğimde gece olmuştu bile. Gökyüzü muhteşem görünüyordu. Yıldızlara bakmayalı baya olmuştu. Neyse şimdi ben hemen o tamirciye gitmeliyim. Var gücümle koşarken etrafı kolaçan ediyor aynı zamanda bir enkaza falan çarpmamaya çalışıyorum. Etraf sakindi. Biraz fazla sakin. Tüm uzaylılar nerdeydiler? Bunu anlamak zor. Onlar hakkında çok az bilgiye sahibim. Belki de bunun kapsül(ler) ile bir alakası vardır. Belki de o kapsülün içindelerdir. Bunu öğrenebilmem için o kartı tamir etmem gerek. Tamirciye vardım sayılır. Burası da yıkılmış ama diğer evlerden daha az. Burada kullanabileceğim bir sürü eşya var. Hemen içeri girdim ve tamircinin büyük kapısını kapattım. Öncelikle fırını yaktım. Etraftaki malzemelere baktım. Çantamın içinden kırılmış kartı çıkardım. Gelişmiş teknoloji ile yapıldığı için karmaşık bir yapısı vardı. Kartı inceleyip yardımcı olacak bir şey var mı diye baktım ve bir şey fark ettim. Karttın bazı yerleri kabarıktı. Neden acaba? Biraz daha dikkat edince fark ettim. Bu kabarıklıkların olduğu yerde devreler var bu devreler arasındaki kopukluğu onarabilirsem kart çalışacaktır. Kartın parçalarından birini alıp iki katmanı ayırdım böylece devreleri görebilecektim. Diğerine de aynı işlemi yaptım. Devreler arasındaki kopukluğun nerede olduğunu anladım. Umarım bunu onarabilirim.

İstiladaki ÖlümsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin