Markette zaman çok hızlı geçti. Gece bana yetecek kadar kan tükettim. Ama birçok kanın tarihi geçmişti. Tarihi geçmiş kan tüketmek vampir hastalıklarına yakalanmamı sağlayacağı için bunları içmekten kaçındım. Yola çıkma vakti geldi. Çantam 4 kavanoz kan dolu. Yavaşça gizli bölmeyi açtım. Marketin içinde ve dışında hiç uzaylı yoktu. Güvenli bir şekilde dışarı çıktım. Yaklaşık 4 enkaz ötemde tam yıkılmamış başka bir enkaz vardı. Artık daha iyi bir barınak arayacağım. En yakındaki küçük bir eve doğru yola çıkmaya başladım. Hızla yol aldım ve buraya vardım. Dikkatli bakınca buranın bir hastane olduğunu fark ettim. Buna sevindim. İçeride kan ve eşya bulabilirim. Hemen içeri girdim. İçerisi binanın dışından bile kötü durumdaydı. Hızlı adımlarla hasta odalarına doğru yürüdüm. Odaların birkaçına baktım. Tüm eşyalar kırılmıştı. Bir odaya girmeden önce kapıda durdum. Bu odada farklı bir şey vardı. İçeriden yoğun bir kan kokusu alıyordum. Yavaşça kapıyı açtım. İçeride bir insan vardı. Hastane yatağında kımıldamadan yatıyordu. Çoktan ölmüştü. O an acıkmaya başladım. Etraf kan olduğu için olmalıydı. Hasta yatağının yanında bir poşet kan buldum. Dişlerim uzamıştı. Hemen poşedi açıp birkaç yudum aldım. Dişlerim düzeldi. Sakinleştim. Odadaki birkaç eşya sağlamdı. Kan poşedini, iğneyi ve ipliği yanıma aldım. Belki birşeyleri dikmem gerekebilirdi. Bu binada başka bir şey bulamadım. Kan kokusu yoğun olduğu için burada kalmak da istemedim. Hemen çıkıp sağlam olan herhangi bir binaya girdim. Odalardan en güvenlisine girip kapının arkasına odadaki dolabı taşıdım. Vampir güçlerim olduğundan bu kolay oldu. Geceyi burada geçirmek istedim. Yarın daha fazla binaya bakacaktım. Hala asıl amacıma ulaşamamıştım. Barınak bulmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstiladaki Ölümsüz
VampiroBenim adım Laura. Uzaylı istilası ile karşı karşıya olan dünyada yaşamımı sürdürmeye çalışıyorum. Küçük evimin deposunu barınak olarak kullanıyorum. Bir vampir olmama rağmen...