18. Gün

1 0 0
                                    

Şuraya da kaynak yaptık mı tamamdır. Kart tamir olmak üzere. Umarım çalışır. Devreler arasındaki kopukluğu tamir etmeye çalışıyorum ama bu kart ileri teknoloji ile yapıldığından çalışacağından şüpheliyim. Tamir işini tamamladım. Şimdi o kapsülün yanına gidip denemeliyim. Öncelikle buradaki eşyalardan alabildiğim kadarını alsam iyi olur. Her duruma hazırlıklı olmalıyım. Şimdi... İngiliz anahtarı, çekiç, çivi, tornavida, demir maşa (ne işime yarayacaksa), çakı, kılıç (bunu kendim yaptım) bunları alsam yeterli olur heralde. Çantamdan haritayı çıkarıp tahmini olarak bulunduğum yere bir işaret koydum. Buraya tekrar gelmem gerekebilir. Şimdi dikkatlice dışarı çıktım ve kapsülün olduğu yere koşmaya başladım. Kapsüle vardığımda ise hızlıca daha önce saklandığım çalılığın arkasına saklandım. Burada çalılık olması bile tuhaftı. Etrafı iyice gözetledikten sonra dışarı çıkmaya karar verdim. Kapsülün yanına yaklaşıp çöküğü aramaya başladım. Buldum. Derin bir nefes aldım. Umarım bu işe yarar. Kartı çöküğe uturtup bekledim. Kapsül açılmaya başladı. Beni yine aynı manzara karşıladı. Tozlu eskimiş bir oda. Avizede ve askıda hala toz vardı. Örümcek ağları hala duruyor. Masa çürümeye devam ediyordu. Uzaylıların çıktığı odaya baktım. Evet orada bir kapak vardı ama kilitliydi. Anahtar deliğine benzer bir delik vardı. Deliğe dikkatli bakınca fark ettim. Deliğin içinde devreler vardı. HARİKA! Şimdi de ileri teknoloji bir anahtar bulmam gerekecek. Peki ben bu anahtarı nereden bulacağım? Kartların atıldığı bir yer varsa anahtarların da atıldığı bir yer vardır. Tek sıkıntı orayı bulmakta. Kapsülden çıkıp kapıyı kapadım. Çalıların arkasına geçip haritadan kapsülün olduğu yere işaret koydum. Eğer derin bir araştırmaya çıkacaksam burayı kaybetmek istemiyorum. Acaba ilk nereden başlasam? Etrafta bulduğum en büyük binaya doğru koşmaya başladım. Biraz dolaşmam gerekiyordu. Belki bir yerde ipucu bulabilirdim.

İstiladaki ÖlümsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin