С моята най - добра приятелка си вървяхме по улицата и се бяхме запътили към едно кафене да разпуснем след училище. В този момент и двете бяхме втренчени в телефоните си и изведнъж се блъснахме в някакви момчета.
-Ей, внимавайте малко повече! - извиках аз гневно. - Ходите и блеете! Какво е това! - допълни Мими. В този момент те ни се извиниха и ни подадоха ръка. Изправихме се и се загледахме в момчетата. Те бяха покрили половината от лицата си с маска и не ги видяхме добре как изглеждат. Както и да е... извинихме се, че и ние не сме внимавали и отидохме в кафенето. Говорихме си за даскало и гадната учителка по БЕЛ. В този момент погледнах към врата и видях познати образи.
- Ооо, не! Пак ли тези!?! - изнервих се и го казах на Мария. Тя погледна и се нацупи, че пак ги виждаме. Тогава те дойдоха при нас и седнаха без да ни питат дали може, или не. Поръчаха си за пиене и започнаха да ни гледат.
- Какво ни гледате, много ли сме красиви!? - казах нервно. - Защо, не може ли да ви гледаме? А и ние сме по - хубави от вас! - отвърна един от тях и се усмихна.
- Нима го казва човек, който носи маска! - започнахме да се базикаме с тях. - Ако си махнем маските, няма да ни устоите! - отвърнаха те. Ние се засмяхме.
- Хайде да ви видим, махайте маските! - казахме уверено, мислейки че те вобще не са хубави. В този момент те махнаха маските и с Мими зяпнахме се едно сме видели нещо удивително... а не беше ли... това бяха Тае и Jin от BTS... нашите любимци. С нея се направихме, че не знаем кои са. - Е, не сте толкова зле! - казах аз и се засрамих, защото се дразнех с човека, който харесвам. Тогава Мария изпищя.
- Какво има? - пита я Jin. -Ти си Jin от BTS. Ти си любимеца ми, много те обичам! - той се усмихна и засрами от нейните думи.
А ти, знаеш ли аз кой съм? - пита ме Тае, а аз помислих малко. - Може да знам, може и да не знам! - отвърнах му, за да видя дали ще се поинтересува от мен. Хайде, кажи ми. Моля тее! - при тези думи Мария се обади.
- Какво я питаш! Целият й телефон е пълен с твой снимки! Обужава те! Обича те! - каза тя с усмивка на лице, а аз хем исках да я ударя, хем си забих главата надолу, защото бях твърде засрамена от нейните думи.
- О, така ли! Имам си фенка значи! - погледна ме в очите, а на мен ми стана още по - неудобно. Но все пак трябваше да кажа нещо. - Вярно е, но не съм луда фенка, да знаеш! - оправдах се аз, а той се усмихна. - Не съм си го и помислял! - отвърна той и продължи да ме гледа, а аз все повече да се изчервявам. През това време, докато си говорихме с него за думите на Мария, тя и Jin също са си говорили и май ще има нещо между тях. Момчетата ни поканиха да излезем заедно, при което ние бяхме шокирани, но се пак се съгласихме.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BTSxEXO Borahae💜
Любовные романыКратки истории, свързани с БТС. В началото има няколко с ЕХО, но вече ще пиша само с БТС 💋