Както всички знаят аз се запознах с EXO наскоро. Те са невероятни момчета и съм благодарна, че сме приятели с тях. Напоследък доста стоя на техните репетиции и дори научавам някой техни стъпки от танците им. Много ми се искаше и аз да съм част от групата, ама надали ще стане. Най - близък напоследък ми е Chanyeol. Той е страхотно момче и е адски забавен. Напоследък той често се шегува с другите, че иска да съм част от групата. Естествено това за мен е просто шега.
- Хейй, искаш ли да си част от групата? - попитаха ме изведнъж всички от групата, а аз стоях като потресена. - Вие май се шегувате! Да не би да е първи април? - попитах аз и се засмях. - Наистина искаме да си в групата. Ако и ти искаш, мениджърът ни ще види какво можеш и ще реши дали ще си в групата. Съгласна? - попитаха ме те, а аз казах, че ще се опитам. Имах три задачи. Първата беше пеене и рап, втората танци, а трета задача щях да получа, ако се справя с първите две. Така първо се срещнах с хората, които да решат колко мога да пея. Те казаха, че пея и поп, и рап много хубаво... така преминах първия тест. Вторият тест много ме притесняваше... танци. Имах два часа с хореографа на групата и научих един танц, който трябваше да представя и едновременно да пея. Това ме шокира, защото до сега не съм пеела и танцувала пред хора, камоли пред известни момчета като тях. Групата се държа адски мило и ме укоражи. Дадоха ми сила и кураж. Така трябваше да си изпълня танца перфектно, а не беше вобще лесно. Имах танца на песента им „ Monster ”. Не няма да се справя... не мога... След няколко минути ще е тук мениджърът на групата, за да гледа. Така докато се притеснявах той дойде. Изтанцувах и изпях песента. Всички ме гледаха адски странно. Сигурно е било ужасно. Нямам шанс да вляза в групата. Отидох в другата стаичка и клекнах. Мислех си колко зле съм се представила, че така да ме гледат. Тогава някой отвори врата...
- Хейй, как си? - попита ме Chanyeol. - Ами горе-долу, става... - отвърнах аз тъжно. Той се почуди защо съм толкова зле.
- Искаш ли да разбереш каква е третата задача? - попита ме той. - Тя не е ли само за тези, които са минали първите две задачи? - попитах аз очудено. - Да, ти ги мина сега е ред за последната ти задача! - каза той и се усмихна. - Моляяя, минала съм ги. Добре... какво остана? - попитах аз развълнувано. - Ами отиваме у вас да си събереш нещата и се местиш у нас. - каза той и аз подскочих. Не можех да повярвам, че съм приера и го прегърнах с всичка сила. Тогава и той ме прегърна и имах чувството, че го харесвам, но той ми е само приятел няма как. Отидохме у нас и си приготвих всичко. Той ми помогна с багажа и се изморихме доста. Седнахме на леглото ми да си починем и аз се сетих за зарядното на лаптопа ми. Скочих да го взема, за да не го забравя и се спънах. Chanyeol ме хвана и не паднах. Така се случи, че той ме беше прегърнал и за малко да се целунем. Тогава аз станах и тръгнахме. В колата беше гробна тишина, затова завързах разговор, защото беше адски неловко. Така пристигнахме в къщата на групата. Аз се настаних а другите отидоха да оправят договора ми. Аз реших да ги изненадам и сготвих доста неща. Когато се прибраха и видяха масата всички започнаха да ядат. Казаха, че е много вкусно и дори ме питаха от къде съм поръчала нещата. Била са толкова вкусни, се едно са домашни. Аз им казах, че съм ги сготвила сама докато ги е нямало. Те се очудеха и казаха, че вече всеки ден ще им готва. Нямам нищо против. Chanyeol ме погледна и се усмихна. Аз се изчервих и наведох глава. Тогава Baekhyun ме попита защо съм толкова червена. Казах, че сигурно е от времето и видях, че Chanyeol ме гледа. Още повече се изчервих. Всички се наядоха и се качиха по стаите. Аз останах, за да почистя. Измих чиниите и почистих кухнята. Тогава видях Chanyeol на дивана заспал. Качих се до стаята ми и взех едно одеало. Завих го и тръгнах нагоре. В същия момент той ме хвана за ръката.
- Защо толкова се изчерви, когато те погледнах днес? - попита той и се усмихна. - Сигурно от време. - казах аз. В същото време се опитах да се измъкна, но не успях. Въпреки всичко се взирах в очите му и не можех да спра да го гледам. Изведнъж, когато реших да стана той ме целуна. Това беше най - хубавата целувка в целия ми живот. Имах чувството, че съм в рая. Той ме погледна право в очите.
- Не знам защо, но ти ми беше адски близка приятелка... беше... от скоро имам различно усещане, когато си около мен. Имам чувството, че се притеснявам и се тревожа за теб всеки ден. Бях адски бесен за задачите, които ти дадоха за танца, защото беше адски трудно всичко това. За малко да се скарам с мениджъра. Но аз те обичам. Щях да ти го кажа по - рано, но нямах смелост. - каза той и погледна надолу. Това беше момента, когато трябва да съм смела. Както казва Мими, сега му е време да рискуваме. За това просто ще кажа това, което искам.
- И аз те обичам. Да, изчервих се, защото ти ме гледаше. Чувствам се различно покрай теб и наистина имам чувства към теб. - това беше, казах го. Той се зарадва и ме прегърна силно. Целуна ме по челото и започна да гали косата ми. Аз се сгуших в него и заспах.ЗДРАВЕЙТЕ! ВЕЧЕ ЩЕ ПИША И ИСТОРИИ, ЗАЩОТО ИМАМ ДОСТА ИДЕИ. НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСАТ И ДА ПРОДЪЛЖИТЕ ДА ЧЕТЕТЕ КНИГА МИ. БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛЯТЕ ВРЕМЕТО СИ, ЗА ДА ЧЕТЕТЕ ТОВА, КОЕТО ПИША! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
STAI LEGGENDO
BTSxEXO Borahae💜
Storie d'amoreКратки истории, свързани с БТС. В началото има няколко с ЕХО, но вече ще пиша само с БТС 💋