Поредният ден в училище беше съвсем в началото си. Преди първия час разбрахме, че ще имаме нов съученик от математическата гимназия. Аз се очудих, но не ми направи голямо впечатление. По време на часа класната ме извика, за да ми провери граматиката как се справям със задачите и нямах грешки. Оставаше и една страница да провери, когато в стаята влезе някакво момче.
- Деца, това е Кристиан, новият ви съученик. - каза класната, а аз зяпнах. - Моляяяя??? Госпожо, объркали сте се, това няма как да се случва.
- Не миличка, това наистина е новият ви съученик! - каза с очудване госпожата ми, а аз изтръпнах цялата. Това беше бившето ми гадже Кристиан, на кратко Крис, който ненавиждах и мразех от дъното на сърцето си. Бях толкова ядосана, че си взех граматика от чина на класната и тръгнах към чина ми адски бясна. Тогава някой ме хвана за ръката.
- Какво стана, коте? Да не се уплаши като ме видя, много ли се изнерви? - попита ме Крис като ме стискаше за ръката и ме беше доближил твърде много до себе си. Всички гледаха очудено, а аз се вбесих още повече. - Коте, ще казваш на твоите кифли, заради които ме заряза, ясна ли съм ти?- отвърнах аз.
- Не се тревожи, коте. Още пет години ще сме заедно. Ще е забавно за двама ни, нали! - Каза ми той с много закачлив глас. - Оффф, пусни ме, простак такъв! - оттървах се от него и си седнах на мястото. Всички ме гледаха много странно, защото не бях една от популярните и се очудиха, че момче се държи така с мен. Денят беше твърде дълъг и нямах търпение Тае да дойде и да ме вземе, за да се приберем и да си почина от този кошмар.След края на часовете...
Свършихме и сега отивам на спирката, където ще ме чака Тае и ще отидем на разходка. Малко преди спирката някой ме дръпна.
- Е, коте, какво ще правиш? - Пак този глупак Кристиан. - Отивам при приятеля ми, разкарай се оттук преди да те види и да стане лошо! - отвърнах му с доста заплашителен глас, но той не ме пусна. В този момент някой хвана ръката на Крис толкова силно, че той изпищя от болка и ме пусна.
- Ти за какъв се вземаш, бе! Я се махай от момичето ми и да не съм те видял пак при нея, ясно ли ти е! - Отново Тае спасява положението. Бях толкова щастлива да го видя. Скочих върху него и го прегърнах с всичка сила, а той ме целуна и ме попита кой е този. Аз му разказах, че това е бившето ми гадже, Кристиан, за който съм му споменавала доста. Когато разбра кой е искаше да го пребие от бой, но аз го спрях. В този момент. глупакът Кристиан, започна да се прави на смелчага.
- Ти пък къв си, бе! Кой ти дава право да ме хващаш така за ръката? - този малък нещастник се направи на голям отворко. - Дава ми право да го направя това, че ти държеше приятелката ми за ръката, а тя не те понася! - отвърна съвсем спокойно Тае. Той не беше лошо момче и не искаше да изпада в панаири или да се бие с някой, защото това е ужасно нещо за един почтен човек. Той ми беше обещал, че никога няма да направи някоя глупост и си спазваше обещанието. Тогава Крис го погледна много странно и си тръгна.На следващия ден...
Вече ще трябва да свикна да виждам този боклук тук! Не ми се иска, но какво да се прави... Голямото междучасие излязох навън, когато Кристиан ме притисна до стената и ме попита защо се държа така с него.
- Ти не си за понасяне, бе! Разкарай се от тук, не искам дори да те виждам, камоли да си толкова близо до мен! - казах му го и се опитах да се измъкна, когато той се приближи още повече до мен.
- Колкото и да не те харесвах, сега много искам да сме заедно! Толкова си сладка, когато се изнервиж, че още повече ме привличаш. - каза най - нагло той, а аз се притесних доста. В този момент той започна да се доближава до мен и лицата ни бяха на милиметри едно от друго. Тъкмо той почти ме беше целунал вече, когато аз се усетих, че имам кос срещу него. Изритах го там, където слънцето не огрява и си тръгнах. Казах на Мими и тя ме посъветва да споделя с Тае.След няколко часа...
Сега с Тае сме у нас и си говорим и си почиваме.
- Е, миличка, как мина деня ти? Нещо ново? - при тези негови думи аз се задавих, но знаех, че трябва да му кажа. Разказах му накратко и му обясних как се оттървах, а той побесня. Искаше да подреди едно хубаво Кристиан, а аз му казах, че специално за него може да си позволи един път само да го удари, но да не се бие с него, за да си няма неприятности.На другия ден...
Тае ме изпрати до училище и когато влизах във фоаето, се обърнах назад. Не знам защо... Тогава видях как Тае е хванал Крис и го удари, но продължаваше да го държи за яката и да го заплашва. Аз се намесих.
- Момчета, спрете! Кристиане, знаеш, че аз те мразя от момента, в който ти ме нарани адски много, така че не си мисли, че ще се върна при теб. Аз имам Тае. Той си ми е всичко и адски много го обичам, той е светлината в мрака за мен, може само с поглед да ме накара да се чувствам невероятно добре, може да успокои за по малко от минута! Той е незаменим за мен и не искам дори да си помисляш, че ще го оставя заради теб! Дори обратното, никога няма да го оставя, камоли заради теб! - излях си цялата душа пред тях двамата, а Кристиан беше много очуден от думите ми. Аз отидох при Тае, прегърнах го, целунах го и му казах да си тръгва, защото така се притеснявам за него.
- Добре, миличка. Тръгвам, а ти се пази, ще те взема след часовете. - каза той и ме целуна по бузата. - Добре, мило! До по - късно. Обичам те! - казах на Тае, а той ми прати въздушна целувка и тръгна. С Кристиан се разбрахме да забравим за всичко, което се случи след като разбрах, че той ме харесва и да не се караме така пред другите, защото е ужасно неловко и неудобно.
أنت تقرأ
BTSxEXO Borahae💜
عاطفيةКратки истории, свързани с БТС. В началото има няколко с ЕХО, но вече ще пиша само с БТС 💋