Příprav se ! Prikazala mi máma za půl hodiny musíš jít . Tak Jo odpověděla jsem otráveně moc se mi nechtělo můj jediný důvod tam jít byl ten že příde náš milí soused . Doufám že přivede i Ellie . Řekla jsem nadšeně . Co s to říkala . Zavolala na mě máma s obýváku . Nic . Odpověděla jsem . Naposledy před vystoupením jsem si přehrála skladbu co jsem měla hrát . Převlékla se do hezkého oblečení a šla . Prošla jsem kolem domu našich dalších sousedů je máma rozdíl od dědečka považuje za normální přitom jsou hrozní mají dceru starou asi tak jako já a ta je hrozná brečí kvůli tomu že má jen jedničku a né jedničku z hvězdičku podtrženou. Je divná ale to mi někdy nevadí někdy jsem rada ze si mám s kým popovídat i když s divným člověkem. Byla jsem docela rada že máma nepřide neví že se bavím z dědečkem natoš že jsem ho pozvala na koncert . Byla by hodně naštvaná . Už jsem tady . Vešla jsem do středně velkých dveří na kterých byl velký nápis koncert . Zaklepala jsem na dveře mojí třídy moje učitelka mě přivítala a řekla počkej tady pak odešla čekala jsem asi dvacet minut pak přišla učitelka a řekla pojď za mnou stoupla jsem ze židle a šla vešli jsme do malé místnosti s vchodem na podium . Počkej tady si třetí jak odehraješ můžeš odejít . První člověk odehrál byl to kluk o něco málo mladší než já hrál tak dobře ze je mi trapný že budu hrát jednom tak jednoduchou skladbu . Druhy člověk odehrál to byla pro změnu holka ta byla o hodně starší a hrála skladbu která se jmenuje for Ellis. To mi připomelo malé roztomilé štěňátko doufám ze tady bude a pak mi došlo že sem zvířata nesmí . To nevadí třeba čeká venku . Teď du já mám trému teď na klavír bude hrát Lili Tlachová . Řekl ředitel školy měla jsem strach že něco pokazím na obecenstvo jsem se ani nevidivala bála jsem se že je tam někdo ze třídy a budou se mi smát že neumím hrát . Hrála jsem jak nejlépe jsem mohla po dohrání skladby jsem se měla uklonit přitom jsem se divala do hlediště ale dědeček ani Ellie tam nebyli . Mrzelo mě to ale co se dá dělat . Šla jsem domů tam mě čekala máma s připravenou večeři . Tak jaký to bylo ? Zeptala se mě máma radostně . Jo super zahrála jsem to dobře . Odpověděla jsem. Pojď si sednout ke stolu . Sla jsem ke stolu posadila se a snesla připravenou večeři a šla do pokoje ale nespala jsem premyslela jsem o tom proč nepřišel dědeček s Ellie . Ale časem jsem stejně usla .
ČTEŠ
Pes
General FictionChtěla bych psa ale všem se zda se v bytě být nemůže. Dokáže všechno změnit jedno malé stěně ??