Nejhorší ráno

21 3 0
                                    

Je ráno den po naši návštěvě sousedů . Moc se mi do školy nechce ale přitom až moc dobře vím že tam musím. Dnes jsem šla ráno opět kolem domu dědečka s Ellie . Prošla jsem kolem a u domu stál dědeček a ze slovy ano do tří dnů to zaplatím zaviral dveře před kterými stal vysoký záhadný muž měl sluneční brýle a kloubouk černý pánský oblek ve kterém působil velmi elegantně . Počkala jsem až odejde a pak zazvonila na zvonek. Dědeček mi otevřel vypadal utrapene . Kdo byl ten muž zeptala jsem se vážně. Ale nikdo řekl dědeček se smutným výrazem. Kdo to byl zopakovala jsem svou otázku. Tak Jo řeknu ti to. Rodiče Ellie byli psi na zápasy. Co?zeptala jsem se . Neptaly jsem se protože jsem špatně rozuměla ale nechápala jsem jak to myslí. Před 10lety v Zlíně ... začal vyprávět dědeček . Jsem měl psa a fenku , pes se jmenoval Denny a fena Mendy. V té době jsem zrovna neměl moc peněz a moji psi byli tak trochu toulavý a jednoho dne šla kolem nás malá holčička a ta su je chtěla prohladit proč by nemohla dovolil jsem ji to a ona udělala rychlý pohyb a moje fena se vyděsila a jemně ji kousla. Dívence začala téct krev a její táta mě za nedlouho zažaloval. Šli jsme k soudu a soudkyně řekla ze pokud ne zaplatím 30 000kč daji je do útulku nebo jim mužů vybrat jiné zařízení do které je dát .Nechtěl jsem je dát tak jsem tolik peněz . Tak jsem obvolaval  známé ale nikdo mi nechtěl půjčit tolik peněz . Tak jsem chodil  po městě a přišel za mnou tajemný muž který mi řekl že se o mé psi postará že je dá tam kam patří a bude za to chtít jen 10 O00kč hodli jsme se na tom že se za mimi psi prijedu každý měsíc . Když jsem další měsíc přijel . Muž mě přivítal . Pak jsem byl dlouho z mimi psi, když jsem byl na odchodu muž mi řekl ne zůstanete na představení . Zůstal jsem tedy a udělal jsem špatně viděl jsem to co jsem nechtěl vidět . Můj pes zápasil proti jinému . Jenže můj pes byl Malí  a soutěžil proti ovčákovi. Šel jsem za tím mužem ať mi vrátí moje psi ale on nevrátil chvíli jsme se hádali a vznikla s toho rvačka . A Ellie nebyla tak silná na to aby zápasila tak mi ji dal zpět ale ty jsi ji vycvicila tak dobře že je chce zpátky a abych mu ji nemusel dat musím zaplatit hrozné moc peněz . Dědeček ukončil své vyprávění a já jsem jen mlčela . Nevěděla jsem co mám dělat tak jsem začala křičet ty ji tam dáš ! Vždyť nemůžeš sehnat do tři dnů tolik penez abys to zaplatil . Zabouchla jsem dveře a běžela do školy .

PesKde žijí příběhy. Začni objevovat