zeptala jsem se muže kam jde a on odpověděl otázkou kam ty? nevěděla jsem co mám odpovědět vždyť vůbec nevím kde to je. nevíte o nějakém tajném míste. Ano vím a zrovna tam jdu chystá se nová zabava mužeš jít se mnou. bála jsem se co to bude ale šla jsem třeba mě zavede k Ellie. šli jsme až jsme se dostali k poli za zlínem a najednou se pred nami zjevil dům byl starý, oprískaný a posprejovaný. nechtěla jsem tam jít tak jsem řekla no já už asi budu muset jít . A dala jsem se do běhu ale on mě chytil za ruku a řekl pojď ja nechtela snažila jsem se mu nějak vykroutit ale nešlo to zavedl mě ke dveřím zaklepal a zevnitř se ozvalo řekni heslo. muž cosi zamumlal směrem ke dveřím. dveře se otevřeli a muž mě odtáhl dovnitř a dal mě do kotce . podívala jsem se vedle mě a tam sděla Ellie byla jsem tak štastná když jsem jí viděla ale byl tu jeden problém jak se dostat ven. Všimlajsem si toho žeEllie ma ve svém zámku v kterém je zamkuklíče. prostrčila jsem ruku malým otvorem v kotci a odemkla Elliin kotec pak klíč vytahla. odemkla svůj . Vyběhli jsme z budovy a dobehli až vedlejší pole. bylo už docela pozdě večer tak jsem usla na zastavce autobusu.
__________________________
Obrázky od šikovné wafle1
ČTEŠ
Pes
General FictionChtěla bych psa ale všem se zda se v bytě být nemůže. Dokáže všechno změnit jedno malé stěně ??