Další den po velice nepříjemném hovoru s mamkou jsem šla ráno do školy . Šla jsem obvyklou cestou prošla jsem kolem pár sousedních domů v jednom domu bydlí takový starý podivin který má starý a oprískaný dům když jsem kolem něj dnes procházela všimla jsem si stejně starého a opriskaneho kotce v kterém se krčilo malé rostomilé štěňátko jack rusela teriéra . Bylo to nejroztomilejší štěně které jsem kdy viděla . Pár minut jsem stála před kotcem a přemýšlela jestli mu mám pomoc ale pak jsem si zpoměla že jestli okamžitě nepůjdu přidu pozdě do školy . Musím jít řekla jsem si . I když jsem běžela přišla jsem pozdě . Nééééé dnes máme dějepis jako první hodinu a učitel dějepisu nesnáší pozdní příchody do školy. Vešla jsem do velkých dveří , rychle jsem si hodila věci do staré skříňky ,vyběhla do prvního patra a postavila jsem se před dveře učebny dějepisu . Z hluboká jsem se nadechla a zaťukala na dveře ihned potom jsem dveře otevřela. Pozdravila. Kdesi byla. Zeptal se mě učitel nechtěla jsem lhát a tak jsem řekla stratila jsem pojem o čase vím že to tak přesně nebylo ale svým způsobem to pravda byla. Tak se posaď . Řekl nevrle učitel . Šla jsem do poslední lavice a sedla si vedle své nejlepší kamarádky . Ta mi řekla Lili jak ty můžeš pořad chodit tak pozdě . To víš . Řekla jsem ji zasněně . Den uplynul jako voda a už jsem šla zpátky domů . Když jsem šla kolem domu toho podivína od nás z ulice pořad tam bylo to štěně v kotci ale tentokrát tam byl i sám bezcitný děděček který dal stěně do kotce . Štěněte mi bylo líto tak jsem za ním šla . Prosím můžu se zeptat proč je ten pes v kotci. Řekla jsem nejistě . Ten pán mi docela mile odpověděl jeho rodiče byli zlý nemá co dobrého zdědit . Ale co když je hodný? Zeptala jsem se ho smutně . Jestli chceš pustím ho a můžeš ho cvičit . Odpověděl pán ochotně . Zavolala jsem mamce ze přidu domu později . Celý den jsem psa cvičila na dědečkově zahradě . Zjistila jsem že dědeček ten starý podivin jak jsem si driv myslela je docela hodný pan . Když jsem přišla domů jen jsem si lehla do postele a usla.
ČTEŠ
Pes
General FictionChtěla bych psa ale všem se zda se v bytě být nemůže. Dokáže všechno změnit jedno malé stěně ??