3.

24 2 0
                                    

Už je ráno. To ráno na ktoré som čakala celú noc. To ráno keď pôjdem do kina s Taylerom. Táto noc bola jedna veľká nočná mora. Keď proste chcete len spať ale nemôžete. Buď preto že sa na niečo tešíte alebo že nad niečím rozmýšlate. Mne sa stali obidva. A preto som rada že už je ráno. Ako vždy vstanem oblečiem sa a naraňajkujem. Výnimočne stíham lebo som vstala skorej. Do školy odchádzam v kľude a bez dákych naháňačiek. Nasadám do autobusu no Lukáša tam nevidím. A tak len sedím a v duchu si nadávam lebo som si nezobrala slúchdká. Už konečne vystupujem. No a nevidím tam ani Liu. ,,Čo sa dnes deje ľudia."povedala som celkom nahlas. Ale vtom zbadám Taylera. Asi nejde do školy. Idem zaním a pevne ho obímem. Objatie mi opätuje ešte viac a pýta sa:,,A čo ty tu robíš veď sa máme stretnúť až o 16:30 ak sa nemýlim.",,Mám školu ty múdry a aj ty ju máš tak choď." No a čo on urobí? Začne sa rehotať. Nechápavo naňho hľadím. S červenou tvárou od toho rehotu mi povie toto:,,Emma a nepila si ty včera dačo dnes je sobota." A vtedy mi to všetko doplo. A teraz som sa zase začala červenat. Ale nie od smiechu ale od hanby.,,Dáko sa mi červenáš." ,,No ty máš čo hovoriť včera sa s tebou rozišla Lea ." A vtedy zmĺkol a ja som di uvedomila že som povedala blbosť. No prečo? Ihneď som sa začala ospravedlňovať. No Tayler tak sklesol že povedal iba že o pol piatej pred kinom a odišiel. Vracala som sa domov. Keď už som bola pri dome uvidela som Dávida. Iba začal na mňa kričať.,,Emma a ty si už úplne sprostá. Odídeš bez toho aby si to povedala. Vieš ako celá rodina stresujeme?",,Nie neviem. A ja som myslela že je škola tak som vstala a išla na bus až potom čo som stretla Taylera som zistila že je sobota. A inač o 16:30 idem s Taylerom do kina."a odišla som do svojej izby. Ako každé teeneteenedžer v 16 rokoch tak aj ja som išla rovno na fb. Našla som si tam správu. Bola od Lukáša.

Lukáš(L): Ahoj nepôjdeš dnes von?😀
Emma(E): Dnes sa mi nedá už som dohodnutá s niekym iným.😕
L: To je v pohode tak dakedy inokedy.

Ďalej som neodpísala. Nie že by som nechcela alebo ho ignorovala. Len som nechcela nadväzovať ďalšiu komunikáciu. Blížila sa hodina ledy sme sa mali stretnúť. Už som pri kine keď tu vidím ako Tayler leži na tráve. Zasmejem sa a idem k nemu.,,No čo môžeme ísť?" Prikývla som a išli sme ku pokladni. Vyťahovala som si peňaženku no vtom Tayler povie:,,Včera som povedal že pozývam a zatiaľ som nič na tom nezmenil." Viete na aký film sme išli? Bol to dáky starý film na ktorý zrejme chodili ešte aj bývalí prezidenti. Po tomto filme sme sa vybrali do parku kde som sa ho narovinu spýtala toto:,,Počuvj ma Tayler tak čo sa stalo? A prepáč za tú narážku dnes ráno.",,To he v pohode. A neviem Emmi čo sa stalo. Aj ja by som to rád vedel. Teraz keď sa nato spätne pozrem pripadá mi to akokeby bola so mnou len pre peniaze. Vždy som všetko platil ja. Všetky večere a dokonca som jej zaplatil šaty za 100€ takže si ma možno preto udržiavala. No zrazu zmenila názor.",,Tayler keby som s tebou bola ja tak by som bola to najšťastnejšie dievča na zemi. Si zábavný,vieš pomôcť keď treba a mnoho iných dôvodov na asi ten najhlavnejší je že sa ti dá veriť. Veď koľko vecí o mne vieš a každý deň môžeš o mne povedať niekomu niečo zlé ale ty to nerobíš a preto si môj najlepší priateľ." Potom čo som topovedala bolo celkom dlho ticho a nikto nič ani nepovedal. No nakoniec Tayler začal:,,Emma ty ma chceš rozplakať však? To boli asi tie najkrajšie slová aké som kedy počul. Naozaj ti veľmi pekne ďakujem." Obidvaja sme sa na seba usmiali a objali sa. Veď presne pre toto je to môj najlepší kamoš. Keby tu nebol asi by som bola blázon. Potom sme kráčali ku mne domov lebo Tayler trval na tom že ma odprevadí keď už sme boli pri našom dome podišiel ku mne a povedal:,,Ďakujem za úžasný rozhovor. Naozaj som to potreboval počuť. " a objal ma. Kráčam ku vchodovým dverám keď tu idem von z domu Dávid aj tou jeho frajerkou. Iba naňho pozrem a on už z pohľadu pochopí že čo sa chcem spýtať.,,Neboj idem iba odprevadiť Leu." Uff. Odľahlo mi. Už som sa zlakla že sa pohádal s našimi a ide preč z domu. Idem rovno do izby keď tu mi začne pípať mobil. Prišla mi správa od Lii.

Lia: Emma zajtra idem k tebe spať. Teda ak môžem?
Emma: Jasne že môžeš.

A potom tu bola správa od Lukáša.

L: Ahoj😊
E:Ahoj😊
L:Ako sa máš a čo si dnes robila?
E:To má byť spoveď 😂😂😂😂😂😂😂
L:Nie len som to chcel vedieť 😂😂😂😉😯
E:Takže mám sa fajn a dnes som bola s Taylerom v kine a potom sme sa rozprávali v parku asi dve hodiny?
L:Tayler je tvoj frajer?😨😨😦😲😦
E:Nie 😂😂😂😂😂 je to môj najlepší kamarát a teraz má ťažké obdobie.
L: Aha.😀😂A zajtra by si nešla so mnou von?😙
E:No ešte neviem ale myslím si že by som mohla aj ísť. ☺😇😇
L:Super tak sa dúfam zajtra uvidíme.😉😁
E:To dúfam aj ja😇😇😇😇😇 už idem spať. Dobrú noc😪😪😪😪😪
L:Dobrú noc aj tebe😪😪😪😪😪

Už som chcela odložiť mobil keď tu mi pípla správa od Taylera.

Tayler(T):Emma naši sa asi idú rozvádzť😨😵😱
E:Čože?
Nevedela som tomu uveriť. Tayler mal        síce sestru ale s ňou o priazeň svojich rodičov nemusel nikdy bojovať. A jeho rodičia mi vždy pripadali tak akokeby sa nikdy nehádali. Ale opak je pravdou.

T:Prišiel som domov a otec iba vraví :chalpče vyber s kým budeš lebo sa ideme s tvojou matkou rozvádzť. Mama doteraz plače
E:Neboj sa skús ich ešte presviečať. Nestrácaj nádej. Jasne
T: Budem sa snažit😀
E:Prepáč ale som strašne unavená tak už idem spať.dobre?
T:Dobre 😘😘😘
E:Dobrú noc😍😍😍
T:Dobrú noc 😙😙😗

Po tejto správe som si vypla upozornenia a išla spať s nádejov že zajtra bude lepšie.

The boy who change everythingWhere stories live. Discover now