Dnes je nedeľa. Nedeľa je deň kedy chodím do kostola. Nie že musím. To si nemyslite. Skôr chcem. Je to preto že v niečo verím. A to niečo je Boh. Nikto ho nevidel ale aj tak mu veľmi veľa ľudí dôveruje. Aj ja. Viete toto nemá byť nič sektárske ale viem o tom svoje. No ale spať k dnešku. Po dnešnej omši som prišla domov a ľahla som si lebo celú noc som prebdela. Ako si ľahínam si zatváram oči a chcem spať. A teraz by som sa mala dostať do tej ríše snov. No bohužiaľ nič sa nedeje. Iba vidím čierno. A to preto že nasilu zatváram oči a nič nejde na silu. Tak to vzdám a idem na PC. Pustim si YT a hľadám pesničky pri ktorých sa trochu uvoľním. A tak sa stalo. Potom otvorím ďalšiu kartu a napíšem :facebook. Po mojom prihládení tam zbadám 2 upozornenia. Jedno od Taylera a znelo takto: Používateľ Tayler vás označil na fotke.,Bože to je tá hrozná fotka. Ja ho zabijem😂😂😂😂😂,pomyslela som si a v duchu som sa zasmiala. To druhé upozornenie bolo od Lii:Používateľ Lia vysielala naživo. Ďalej tam bola správa. Lukáš.
L:Ahoj tak platí ten dnešok?
E:Áno platí tak o 15:00 pri hodinách.
L:Okey budem tam.A tak sme sa dohodli ísť von. A akk sme sa dohodli tam sme sa aj stetli. A ani chviľu som nečakala. Bol tu presne ako hodinky. ,,Poďme sa niekde zabaviť" ,,Nestačí ti prechádzka? Vieš nemám rada tie kluby a bary a ostatné zábavy na tento charakter." ,,Kto hovoril o takejto zábave?"povedal a ironicky sa usmial.,No jasne zase som ja za tú blbú a slušnú."vravela som si.Prechádzka po sade čerešní v máji je tak čarovná. Pripadáte si akokeby ste boli v nejakej rozprávke alebo niekde tam. Po asi 2 hodinách sa prechádzania a rozprávania o našich životoch, ,,bojoch a víťazstvách", láskach i sklamanich Luko navrhol ísť do kina. ,,Ale ja som si nevzala peniaze."Iba sa na mňa pozrel a povedal:,,Zabudol som povedať jednu dôležitú vec. Pozývam ťa takže žiadne námitky a ideme na hociaký film." Aha až teraz som to pochopila. On si to všetko vopred naplánoval. To je tak strašne zlaté. Kino bolo strašne nudné. Bolo o dákej žene ktorá sa chcela stať speváčkou. Cestovala po svete aby ju niekde vzali. No nakoniec prišla do Poľska kde sa zoznámila s manažérom jednej speváckej súťaže a tým že sa do nej zazalil tak jej to vybavil. Ľuďom sa veľmi páčil jej spev a to ju posunulo ďalej lenže jak začala chodiť po svete zistila že jej niečo veľmi dôležité chýba. Bola to láska k manažérovi. A tak sa vrátila do Poľska a zobrala si ho. Nakoniec mali 3deti a žili až dokým nepomreli. Dojímavé. Ale vy neviete čo sa tam ešte stalo. Nie v príbehu ale mne. Keď tá spevačka prišla k tomu manažérovi a pobozkala ho tak mi Lukáš prvýkrát chytil ruku. Nevedela som čo robiť a tak som mu hu chytila aj ja. Keď sme vyšli začala som hovoriť:,,Ten film bol veľmi nudný. Ale ty si bol strašne zlatý ako si sa naň pozeral." Lukáš zastal otočil sa ku mne a spustil:,,Vieš ja som sa skoro celý čas pozeral na teba." Jajajaj začala som sa červenať. Vtedy ma jemne pohladil po líci. Chytil za hlavu a pobozkal ma. Bola som v rozpakoch. Ešte nikdy som sa s nikým nebozkávala. Toto bola moja premiéra. Ale aj napriek mojím nulovým skúsenostiam som mu ten bozk opätovala. A začali sme sa bozkávať. Najprv jemne,decentne no potom sme sa začali vášnivo. Keď už som chcela prestať jemne som sa odtiahla. On to pochopil a skončil aj on. Chytil ma za ruku a kráčali sme už ruka v rukáve. Bolo len 18:00. Ale zazvonil mi mobil a pokazil túto romantickú chvílu. Bol to brat. Ešte ten mi tu chýba. S nezáujmom zdvihnem.,,Čo je?"
,,Brat hľadá sestru."
,,Možno sa ozve. Čo potrebuješ?"
,,Sľúbila si že o 18:00 pôjdeš so mnou do mesta ty krava."Bože úplne som nato zabudla.
,,Prepáč. Zabudla som."
,,Myslíš že to neviem. Mali sme sa stretnúť pred EURÓPou a už tu čakám asi 15 minút. Okamžite sem príď. Nechcem byť povýšenecký ale 15 minút he dosť. "A mal pravdu. Rozlúčila som sa s Lukášom dala mu bozk lebo sme už vlastne tak neoficiálne chodili spolu a išla za Dávidom. Tým že som bola už ďaleko od Európy tak som išla busom. A neviete čo sa tam stalo. Bol tam Tayler❤Keď ma zbadal išiel ku mne. Objala som ho a usmiala sa naňho šťastnejšie než na Lukáša. Je to tým že Tayler je proste Tayler. Poznáme sa od 1. ročníka. Je to môj BFF. No lepšie to znie ako môj druhý brat. Moja rodina si naňho zvykla a už ho berú ako súčasť našej rodiny. A tým že on nemá kompletnú rodinu lebo jeho rodičia sú rozvedený tak nás tiež berie ako svoju rodinu.
,,Ahojky blázonko"tak ma totiž volá
,,Čau čo tu robíš?Nemal si byť u otca?"spýtalo som sa veľmi rýchlo.
,,Otec ma znovu zbil. Ja už tam nechcem ísť. Emmka nemôžem byť tento týždeň u vás?"
,,Jasne vkľude ale ja idem teraz s Dávidom do mesta. Choď k nám a povedz mame čo sa stalo určite ťa nechá pri najhoršom zavolaj a ja to vybavím. Ok?"
,,Ďakujem."
,,Za toto sa neďakuje. Šetri si to pre Luciu. Zajtra sa s ňou stretneš. Vybavila som ti stretnutie."Skôr než stihol niečo povedať už sm vystupovala. Usmiala som sa naňho poslednýkrát a bus už odchádal.Prišla som pred EURÓPU kde ma už čakal Dávid.
,,Kde si bola ty flákačka hmm?"
,,Bola som vonku a potom v buse som stretla Taylera."
,,Jaaj. Potrebujem nejaký darček pre Leu
."
,,Čo si vyviedol ?"
,,Emma ty myslíš hneď nato najhoršie. Bude mať narodeniny. A vôbec netuším čo kúpiť."
,,Tak poďme nato"Vošli sme do obchodu kde predávali darčekové veci. Našli sme tam také pekné veci. A kúpili sme veľké srdce, ďalej sme išli do oblečenia. Tam sme kúpili šperk. Krásny šperk. Taký by som chcela dostať od Lukáša. Ale Dávid mi kúpil moje obľúbené cukríky. Až 3 balenia.
Už bolo 20:00. Išli sme domov a vtom zazvonil mobil. Bol to Lukáš.
,,Luko čo sa deje."
,,Som pred tvojím domom. Ak chceš aby som nezvonil tak mi príď otvoriť."Hneď som mu išla otvoriť. Do dverí som narazila tak prudko že so nachvíľu musela zastať lebo ma bolela ruka. A vtom zazvonil. Mama na mňa zakričala:,,Emma mohla by si ísť otvoriť mne sa nedá." Vydýchla som si. Hneď som schmatla kľučku a otvorila. Hodila som sa mu do náručia a on sa usmial a objal ma.
,,Emma kto to je?"
Odpoveď bola jednoduchá:,,To je len kamarát Lukáš."Potom sme išli do mojej izby a on sa s úsmevom na perách spýtal:,,Takže len kamarát?"
,,Vieš že to tak nieje ale tak zatiaľ to nikto nevie."
,,Už som sa zľakol."
,,Prečo si tu ?"
,,Neviem to bez teba vydržať."
,,Aha a teraz chcem počuť pravdu."
,,Dobre. Takže môj otec sa ožral, brat nadrogoval a mama mi umrela pred 2 rokmi. Dnes tým že otec je ožratý a brat nadrogovaný tak si spolu rozumejú a ja som čistý takže som sa bál že ma zbijú a preto tom sem prišiel. ,,Môžem tu prespať aspoň dnes?"
,,Jasné že sa pýtaš."A tak som to všetko mame vysvetlila a ona už bola na takéto situácie pripravená. Takže tútonoc som bola v izbe s Lukášom(frajer) a Taylerom(najlepší kamoš). Obidvaja a ešte v noci chceli som mnou rozprávať no ja som bola tak unavená že som zaspala hneď ako som si ľahla.
Prepáčte že táto časť vyšla tak neskoro ale monitor je monitor. Teraz už budú vychádzať pravidelnejšie. Ospravedlňujem sa za pravopisné chyby.Prosím hlasujte aj za túto časť a píšte komenty. Za každý jeden budem rada.😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
The boy who change everything
Teen FictionSom EMMA . Mám 16 rokov. Chodím do 1. ročníka na Strednej Škole. Mám brata. Volá sa DÁVID a je o 2 roky starší odo mňa. Moja najlepšia kamarátka sa volá Lia a má 16 rokov tiež. Jej meno sa píše inaķ lebo je z Anglicka. Môj dá sa povedať druhý brat s...