Hadi bakalım :)

63 6 0
                                    

Hadi bakalım başlıyoruz :) 


SMILE adlı kitabımda bahsetmiştim ama bu kitabı ilk kez görenler için azcık içeriğinden bahsedeyim. 


Burada o gün içimden neler geçiyor ise onları paylaşacağım. bazen kendim yazıcam bazen de bir yerlerde gördüğüm ve hoşuma giden yazıları paylaşacağım. SİZDEN TEK RİCAM okuduğunuz yazıların altına 'aa bu çalıntı, başka yerde gördüm falan yazmayın. o yüzden baştan açıklamasını yaptım :) 


Bu kitap SMILE kitabım ki gibi gülmeli eğlenmeli sözler anılar yok. daha fazla hüzün var. hani böyle güzel söz deyip de geçiştirmek istemiyorum ama bölümleri okudukça ne demek istediğimi anlayacaksınız. ha bazen whatsap içinde sözler çıkar berki :)


EN ÖNEMLİ YERE GELİR İSEK

Bana mesaj bölümünden bazı mesajlar atmanızı isteyeceğim. Orada bana ne derdiniz var ise -ufak yada büyük bu göreceli lütfen ayırt etmeden- atın. veya bir konuda kararsız mı kaldınız -konu her ne ise- bir şeylerinizi anlatıp rahatlamak mı istiyorusunuz.. işte olay bu. 

Bana mesajla attığınız yazıları burada paylaşacağım (isminizi yazmam isterseniz anonim olarak koyarım) ve eğer bir fikir,görüş almak istiyorsanız yorumlara hep birlikte konuşuruz.  Dert neyse dinleriz. aşk olur her şey olur.:) 


Ahh tabi şuanlık sadece söz paylaşacağım. Ama siz şimdiden atın ve biraz okuyucu topladığımız zaman metinlere de başlayacağız.


 vee lütfen vee lütfen okuduğunuz bölümde yorum ve vote(oy) vermeyi unutmayın ki ben de eğer gerçekten benim gibi isteyen kişiler olup olmadığını bileyim.


BU yüzden her bölüme mümkün ise vote(oy) ve yorum koyun. 


ŞİMDİLİK BU KADAR. YAVAŞTAN YAZIYI BİTİRİYOORUM. UMARIM SİZİ SIKMAMIŞIMDIR.  

BAŞLADIK BİR YOLA HADİ HAYIRLISI. :)

DİĞER BÖLÜMERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. KOCAAAAMAAN ÖPÜYORUM.


UNUTMADAN 'YANLIZ DEĞİLSİNİZ' ;) 

Yalnız DeğilsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin