-SİZDEN GELEN-

17 5 3
                                    

  GERÇEK BİR OLAY. KENDİ ANLATTI. ADINI VERMEK İSTEMEDİ O YÜZDEN YAZMIYORUM.


Yıl 2012 ben çömez bi şekilde 9. sınıfa başladım..Çekingen utangaç biriyim alışma süreci felan derken 9. sınıf 4 zayıfla kapatıyorum.Ailem ceza olarak okulun yaz kursuna gönderdi beni ve işte o ceza benim hayatımı etkileyen bi ceza oldu...en arka sıraya geçtim ders başlamak üzere içeri girdi direk yanıma oturdu.Yüzüne bile bakamadım utangaçlığımdan,oda benle konuşmadı zaten 1 hafta 2 hafta derken konuşmaya başladık ufak ufak samimi olduk derken yaz kursu bitti.1 ay tatil sonra okul açılacaktı 1 ay boyunca hiç temas kurmadık.Okulu açıldı 10. sınıf olduk sınıflar açıklanmış benim ismim altında onun ismi KADER'E BAK! heyecanlandım felan biz yakınlaştık çok samimi olduk 5 MART 2013 saat 8 suları mesaj gönderdim senden hoşlanıyorum dedim ilk pek sıcak bakmadı gibi yavaş yavaş ısındık birbirimize sanki yeni tanışmışız gibi sınıfta beraber oturuyorduk sınıftakiler beni ve kızı dışlıyordu nedense anlamıyordum.Havalar adana'da ısınmaya başlamıştı bile biz adını koymadığımız ilişkiyi her geçen gün daha güzel yaşıyorduk adana civarı nere varsa gezdik günü birlik iskenderun hatay mersin antep maraş hayatımın en güzel belkide en acı çekeceğim günleri yaşarken bilmiyordum.11. sınıf olduk 10 ŞUBAT 2014 Seviyorum dedi Anlamadım dedim Seni seviyorum dEyişi 3. dersteydik saçlarını topuz yapmıştı o an bulutların üstünde seyehat ediyordum resmen. 27 NİSAN 2014 ilk büyük kavgamız küçük sebepler ortaya büyük kavga çıkarmıştı 28 NİSAN 2014 bana hakaret etti anlamıyordum onu bi tuhaflık vardı 29 NİSAN 2014 Ayrılmak istediğini söyledi anlamıyordum ama o duygu çok anlamsızdı rüyanda bi anda düşme hissi olur uyanırsın ya aynı onun gibi dengem şaşmıştı.DOSTLARIM ARKADAŞLARIM sağolsun topladılar beni ekmeğin küncüleri nasıl dökülür aynı onun gibiydim OGÜN Bİ SÖZ VERDİM KENDİME ONU UNUTANA KADAR HİÇ BİR KIZLA Bİ İLİŞKİ OLMAYACAK ÇÜNKÜ KARŞIMDAKİ KIZIDA YAKARIM! taaki temmuz 2016'ya kadar hiç konuşmadık onu yolda sevgilisinin motorunun arkasında gördüm bi anlık dengem bozuldu yine ama toplamıştım .Gördükten 2 hafta sonra nişanlanmışlar. ARALIK 2016 düğünleri olmuş...Ben ne'mi yaptım? Ben sözümü tuttum onu unutana kadar hiç kıza yaklaşmadım yanına oturup konuşmadım bugün 9/3/2017 AŞIK OLDUM... Kimseye fazla değer vermeyin Nerdeyse 2.5 sene unutamadım nereye gitsem aklımda rüyalarıma girdi YAPMAYIN.Anlatımda tuhaf anlam kaymaları olmuş olabilir yazarken bile şuan biraz kötü oldum... 

  'Vedalar gözleriyle sevenler içindir. Gönülden sevenler asla ayrılmazlar. ' ARKADAŞIMIZIN YAZDIĞI YAZIYI BU SÖZ İLE NOKTALAMAK İSTİYORUM. UNUTMAYIN O SEVDİĞİNİZ HER KİM İSE SİZDEN KIYMETLİ DEĞİL. BERKİ BU LAFIM SİZE ÇOK KALIPLAŞMIŞ GELİCEK AMA DOĞRUSU BU.. ÜZMEYİN KENDİNİZİ.. AĞLAMA 

***

***

***

SİZDE ANLATMAK İSTEDİĞİNİZ HERHANGİ BİR OLAY VAR İSE MESAJ BÖLÜMÜNDEN BANA ATABİLİRSİNİZ.

OY(VOTE) VE YORUM KOYMAYIN UNUTMAYIN. :)

HOŞÇA KALIN. 


 

Yalnız DeğilsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin