POV Jonas
we komen na 30 seconden thuis. het meisje in mijn handen probeert te ontsnappen. ik ga met haar de kelder in en sluit haar op in een kamertje met enkel een matras op de grond.
"hou het rustig"
ik doe de deur opslot en loop naar boven.
POV Lena
ik loop naar de deur.
"laat me hier uit! laat me hier uit! laat me hier uit! …"
ik zeg het steeds zachter en zakte huilend neer op de grond. ik hoorde het slot om draaien.
"als je niet rustig gaat zijn is het direct gedaan met jou."
gaan ze mij vermoorden? ik ben nog te jong om te sterven. de jongen doet de deur weer dicht en opslot. ik leg me op de matras en denk na.
………………………………………………………………
ik word wakker. ik ben nog altijd in dezelfde kamer. ik hoor stemmen. ik verstop me achter de deur. het slot wordt om gedraaid en de deur gaat open. de twee jongens lopen de Kamer in. ik ren naar boven. bovenop de trap wordt ik vastgepakt en blijde jongens bijten me in mijn keel. ik wordt duizelig en alles wordt zwart voor mijn ogen.
POV Jonas
het meisje valt dood op de grond.
"jou beurt in het te dumpen."
Stefan pakt het meisje en loopt ermee naar buiten. ik ga naar de boekenkamer, zo noemt Stefan dat. hij komt daar niet graag. ik ga opzoek naar een antwoord op Jana's vraag.
POV Jana
ik zet me in de zetel en kijk tv. ik hoor autodeuren toeslaan. mijn ouders zijn thuis. doe zo normaal mogelijk Jana. ik adem diep in en uit. ik loop naar buiten.
"daar is mijn engeltje."
"mam, ik ben 17 hoor"
"maar je blijft mijn engeltje. heb je me niet gemist?"
"ja ik heb je gemist."
mijn moeder probeert me een knuffel te geven maar ik draai me om en loop naar Jarne. hem geef ik wel een knuffel, hij komt maar tot mijn buik. ik help de koffers naar binnen dragen.
"je ziet een beetje witjes schatje. voel je je wel goed?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zouden haar ouder er achter komen dat ze een vampier is?
bedankt voor het lezen. je mag altijd voten, comenten en zoveel meer.
little_reader1998 :p
JE LEEST
Vampire secret
VampireJana is een doodgewoon meisje van 17 jaar. tot wanneer haar ouders en kleinere broer voor een week naar zee bij tante Linda. maar dan kwam Jonas, en die veranderde de rest van haar leven.