Viața începe și se sfârșește cu Dumnezeu.
"Sa ne iubim unii pe altii caci dragostea vine de la Dumnezeu. Oricine care iubeste s-a nascut din Dumnezeu si il cunoaste pe Dumnezeu." (1 Ioan 4:7)— Ce ați simțit când l-ați văzut pe iubitul dumneavoastră în carne și oase? mă întrebă jurnalista din fața mea, trecându-și o mână prin păr.
— Fericire, multă fericire. Însă, ceva mai puternic decât fericirea, a fost recunoștința. Îi mulțumeam Domnului că mi-a mai dat o viață.Jurnalista din fața mea își aranjă foile nervoasă. Stătu pe scaunul ăla patru ore, oare nu o durea fundul?
— Ce aveți de gând să faceți când veți ieși de aici?
— După ce mă voi recupera, îmi promit mie să merg la fiecare om și să-i cer scuze. Voi merge și la mormântul lui Harold și, dacă doctorul îmi dă voie, voi merge la fiica sa pentru a o ajuta. Ea locuiește în alt oraș, are probleme mari financiare.
Îmi promit mie că orice ar fi, voi merge în fiecare duminică la slujbă. Îmi promit mie că nu voi mai alege calea pierzaniei; că nu mă voi mai lăsa ispitită de diavol.Femeia notă ceva, apoi își ridică capul din teancul de foi.
— Aveți de gând să vă căsătoriți?
— Da, vreau asta. Înainte de a mă căsători trebuie, însă, să-mi cer iertare de la bărbatul pe care îl iubesc; de la cel care a stat lângă mine timp de o săptămână cât am fost în comă.
— Ce mesaj aveți pentru omul care este pe „drumul cel rău"?
— Să se întoarcă, să pășească pe cel bun. Niciodată nu e prea târziu. Trebuie să urmeze cuvântul Domnului, trebuie să îl respecte. Alegeți calea cea dreaptă, căci numai ea poate să vă facă fericiți și împliniți.Femeia se ridică de pe scaun, îmi strânse mâna ușor și plecă.
Nu contensc să îl laud pe Dumnezeu și să îi mulțumesc că m-a învățat o lecție așa importantă și că mi-a dat o nouă viață. Am făcut greșeli și păcate de care mi-e rușine să amintesc. Am găsit pe cineva care m-a întors din locul cel rău, mi-a arătat care e cel bun și m-a iertat. Acum știu că întotdeauna mă pot baza pe Dumnezeu. Cea mai bună relație pe care o pot avea oamenii, e cu Dumnezeu. Oamenii întotdeauna vor înșela, vor dezamăgi sau răni alți oameni. Dar, există cineva sus care nu va face nimic din ceea ce oamenii fac. Dumnezeu va fi mereu un sprijin, un colac de salvare și, cel mai important, părintele de care orice om are nevoie. Încrede-te în Dumnezeu și el nu te va dezamăgi.
CITEȘTI
O săptămână în Iad
SpiritualMoartea este cea mai extraordinară și cea mai neobișnuită întâmplare a unui om. Toți ne temem de moarte, pentru că nu știm ce se află dincolo de ea. Pentru că toți ne temem de noutate, de neprevăzut. Dacă noi - muritorii am știi ce ne așteaptă după...