Micul Scott

20 1 0
                                    

Antonia pov:
Încercăm să ne concentrăm deodată Derek strigă un nume de femeie
De: MEDISON! ! Ea la răpit doar ea putea so facă . acum vine întrebarea cea mai stupidă de la '' De ce cerul este albastru? ''
A: Acum ar veni întrebarea stupidă. ...sunt întreruptă de Isaac la care mai am puțin şi îi rup o mână.
I: Cine este? Derek ne arată o poză cu o adolescentă care are ochi albaştri părul lung şi şaten un ochii este acoperit de păr dar se poate vedea că este un roşu aprins şi amenințator nu ca a lui scott şi vida .
A: Ce este?
D: Un demon mult mai puternic decât prietenul vostru şi aparent şi decât mine chiar dacă are aceiaşi putere ea vede . eram gata să sar pe el dar mam abținut deoarece n-ea ajutat pleacă iar eu încercam să o sun pe prietena mea dar nu răspund nici unul am decis să mergem după ei când am ajuns la periferia oraşului am văzut un băiat de vreo 14-15 ani.
A: Scott! ! strig după ce miam dat seama cine este iar haita lui era în  spatele lui el leşină din lipsă de energie lam luat lam pus în maşină Derek a condus până la clinica veterinară acolo Daton a zis cădacă Vida îl va muşca îşi va reveni la normal.
A: Vida poți so faci nu îl va durea este inconstient hai odată dacă nu o faci tu o fac eu  .
V: Bine bine o fac . şi la muşcat de braț el a strâmbă din nas a revenit la 19-20 ani a deschis ochii repede iar Vida îl sărută bravo fată.                                           A: Vida noi ar trebui să plecăm pa băieți.




Autor pov :
Ele au mers acasă au făcut fiecare câte un duş sau îmbrăcat în pijamale şi au adormit pe canapea în timp ce se uitau la un film.




Sper să vă placă ne mai auzim.

Ten Wolf o altă poveste Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum