Scott pov :
Stăteam în pat alături de Vida când sună alarma de la clinică.
Sc: Vida trebuie să plecăm acum. nu apucă să zică nimic şi suntem la clinică. Intrăm şi rămân uimit este aici .
Sc: Ce cauți aici parcă erai în America ? sunt total confuz mă uit în spatele ei şi îi văd pe toți chiar şi Antonia.
Ki: Scott am ajuns acum câteva ore şi țiai nr. de tel. acum câteva luni se pare că țiai găsit pe alta asta ce este varco-jagoar sau vampir. nu o las să termine
Sc:Vida este un vârcolac alpha autentic iar noi am terminato de mult treci peste aşa am făcut şi eu. se uită mirată la mine da ce am făcut nu ma omorâto sau alceva .
A:Scott aş zice să te mai linişteşti un pic că imediat îi zdrobeşti mâna lui Vida . nici nu am observat.
Sc:Scuze Vida eu trebuie să plec.Antonia pov:
Nu am încredere deplină în ea dar nimeni nu mă ascultă adică ieşi şi tu odată cu tipul rău iar atunci nici Mălia nu mai are încredere în tine şi ,şi ea a fost cu el . Acum o bandajez pe Vida deoarece ia nu îşi controlează în totalitate puterile iar Scott a plecat fără să dea prea multe explicați iam auzit bătăile inimi când spunea că a trecut peste erau complet normale bine pentru un vârcolac.
A: Vida eu trebuie să plec acasă pa. A găsit o scuză ca sa merg după Scott .După câteva ore de căutat :
Lam găsit în casa hale ( apartamentul ) Ce caută aici? Asta era tot ce gândesc dintro dată aud două voci una este Scott iar celălalt este ... PITER .
Discuție dintre ei :
Sc: Şi dacă te înşeli ?
Pi: Nu mam înşelat nici o dată .
Sc: Teai înşelat în potriva lui Antonia deci am dreptate .
Pi: Şi dacă nu atunci va trebui să evoluezi şi să o omori pe...
Sc: Da da ştiu dar miaşi dori să existe şi altă cale .
Pi: Ştiu fiule dar nu există altă cale.
Terminarea discuției dintre ei.
Nu pot să cred Scott este fiul lui Piter asta înseamnă ca are puterile astaea de la naştere şi este mai puternic decât mine trebuie să îi zic asta lui Vida şi rapid .
A :Vida Scott nu este cine crezi că este ci doar se preface este din naştere un alpha autentic iar acum va trebui să evolueze te rog să mă crezi .
V:Eşti bine cu toți ştim că Scott este de trei ani vârcolac iar tu zici că este din naştere eşti amuzantă.
A:Ok nu mă crezi dar lam auzit cum vorbea cu Piter despre asta şi ia zis ''fiule'' dacă nici asta nu crezi intreabal pe el . zic iar el intră rapid şi o sărută pe Vida o fir ar văd că are sânge în jurul tatuajului şi pe acdomen .
A: Scott ce sa întânplat adică ai sânge aproape peste tot .se încruntă mârie şi îmi zice ceva în şoaptă '' poate ce iai spus este adevărat dar tot pe mine mă crede aşa că gura mică dacă nu vrei să ajungi la spital'' ai de capu meu am dat speriată pentru prima dată afirmativ din cap şi am plecat acasă.Sper să vă placă ne mai auzim
CITEȘTI
Ten Wolf o altă poveste
Hombres Lobosuspans doar dacă citiți. Este prima colaborare şi mă bucur că este cu o amică