Antonia pov :
După ce au plecat împreună în camera Videi eu am sărit pe fereastra deschisă şi mam dus după el când lam ajuns iam oferit o îmbrățișare plină de emiți .
Th: Trebuie săl oprim neapărat este pria periculos . are dreptate este periculos dar nu îl putem atinge dar să îl mai şi omorâm
A: Vida este cel mai mare punct slab a lui dacă o mai iubeşte o putem folosi . dă din cap şi începem să ne plimbam prin pădureDupă câteva ore.:
Suntem față în față cu el doar că este schimbat este lup :( imaginațivă că este în pădure şi că este un lup ci ochii mov-roşiatic nu am găsit alta imagine )
A mârit la mine iar după sa transformat la loc ce bine că era îmbrăcat dar nu la fel cum era acasă la mine avea o pereche de blugi negri şi un tricou gri şi geaca de piele neagră ochii mov-roşiatic se potriveau cu îmbrăcămintea .
Sc: Uite porumbeii ha sunteți jalnici nu ți dai seama că te foloseşte iar după te va arunca la fel a fost şi cu Mălia . Nu uita nu contează culoarea ochiilor ci puterea ne mai auzim. spune se roteşte o dată se transformă în lup şi pleacă acum chiar că mie frică şi mie nu mia fost frica de nimic .
Th: O săl învingem îți promit . A:Şi dacă nu reuşim ce facem nu putem încerca la nesfârșit avem nevoie de cineva mai puternic. Cum ar fi un demon alpha. spun şi fug spre clinica veterinară.
Da: Ce sa întânplat? întrebă Daton după ce iam povestit mia arătat o poză cu un vârcolac alpha supreme care avea urme de ghiare peste tot a spus ca ghiarele care le avea el în acel borcan pot fi folosite doar de un alpha din naştere adică eu ...Sper să citici în continuare pa
CITEȘTI
Ten Wolf o altă poveste
Werewolfsuspans doar dacă citiți. Este prima colaborare şi mă bucur că este cu o amică