Suprem VS. Lup alpha

20 1 0
                                    

Vida pov :
Când am văzut că Antonia a luat acele ghiare pe care le are de la Daton lea aruncat în Scott iar după a leşinat în același timp cu Scott am rămas mască.
V: Mălia Theo ce se întâmplă  aici  şi nu mă mințiți !! nu apucă să zică nimic că atunci Scott se transformă în lup  şi fuge vreau să mă duc după el dar realizez ceva el ma mințit şi nu miam dat seama atunci Antonia are dreptate. Mam dus la ea care era încă leşinată Theo şi Mălia vroiau să se ducă după el dar nu iam lăsat .
V: Voi stați cu ia eu mă duc după el nu sunt atât de slabă precum crede . şi am plecat fugeam fără oprire vroiam doar să îl  găsesc .

Scott pov :
Am fugit de acolo deoarece urma să vină eclipsa lunară şi atunci va veni Clara iar ea este singura care mă poate omor sunt sleit de puteri sunt la vechia casă hale intru să mă mai odihnesc un pic . Peste câteva ore  ( mai exact 2 ore) este eclipsa iar eu trebuie să înving dacă nu îmi pot lua adio de la viață .

Peste 2 ore : 
Mamtrezit şi am reânceput să fug deoarece trebuie să ajung în mijlocul pădurii . Când ajung acolo şi o văd pe Clara cu Theo Mălia şi Antonia. Mă transform înapoi în om îmi  reiau trăsăturile de vârcolac alpha şi începe lupta chiar atunci apar Derek şi tata eu lupt cu Clara .
Înainte de terminarea luptei:
Sunt pe pământ în forma de lup încerc să mă ridic Derek şi tata au căzut iar acum am rămas doar eu şi ea acum este acum mă ridic şi din ultimile puteri urlu deoarece ştiam că nu am nici o speranță cad pe jos şi nu mai văd sau aud nimic .
Clara pov:
Cât timp ceilalți sau retras eu şi el am continuat să ne luptăm el era mai slăbit decât mine deoarece avea ditamai rana pe piept şi mai şi sângera după ce a urlat a leşinat mam apropiat de el lam văzut doar în forma de lup am făcut ceva ce făceam pe vremuri şi sa transformat înapoi în om am rămas mască eu îl ştiam dar se pare cănu a murit doar cel care ia controlat corpul Vida vine mai aproape iar el o sărută din cauza dureri şi oboseli leșinăîn  brațele ei atunci cineva se apropie de ei şi acel cineva este ...



Sper că va plăcut bay

Ten Wolf o altă poveste Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum