Mălia pov :
Mă îndrept spre clinica veterinară deoarece Scott vrea să ne spună ceva '' important '' totuşi mă întreb ce vrea să ne spună la toți adică de obicei ne chiama la el acasă dar nu trebuie el să nechieme pe la miezul nopții când dormim la clinica veterinară. Am ajuns mai repede ca ceilalți iar două sunt alpha o văd pe Antonia cum fuge către mine .
Mă: Hei Antonia de ce fugi aşa? o întreb dar ea nu răspunde doar fuge în aceiaşi direcție ca mine . Suntem amândouă înăuntru şi îl vedem pe Daton cum îngrijeşte un lup ( cel negru din poza de la media) negru mai mare ca mine când sunt transformată complet .
Mă: Daton cine este el ? îl întreb dar el lucrează în continuare. După câteva minute ajung şi ceilalți toți ne uităm la lupul de culoare neagră ochii încă nu iam vâzut deoarece ține ochii închişi .
A: Daton zine cine este şi de ce este aici îl cunosc sau nu .
Da:Cu toți îl cunosşteți dar ce are nici eu nu ştiu ce are . super nici el nu ştiu ce are.Antonia pov :
Eu ştiam cine este dar ceilalti nu . Trebuie să vorbesc cu Theo urgent şi ce noroc apare din fereastra deschisă noroc că ceilalți au plecat vine şi mă sărută ce nu ştiam este că Mălia este tot aici dar tot se uită la lupul de pe masă adică Scott dar ia nu stie începe să îl mângâie pe cap şi deschide ochii iar ea cred că şia dat seama de el .
Mă: Daton când ai zis că îl cunosc nu mă aşteptam la Scott bn este fratele meu dar chiar nu mă aşteptam . ia stai ştis că este fratele ei
A: Ştiaii că este fratele tău? o întreb iar ia dă afirmativ din cap cu un zâmbet inocent scoțând la iveală un alb foarte frumos scott se dă jos şi se înțelege din priviri cu ia .
Mă: Noi trebuie să plecăm ne mai auzim. după ce pleacă scott se transformă în om şi vine amenințător spre noi iar Theo se bagă în fața mea ca şi cum mar proteja.
Sc: Poate reusesti să mă opreşti dar doar pentru un timp . Iar tu Antonia o să am grijă şi de tine acum trebuie să plec . şi sa transformat înapoi în lup şi a fugit acum char că mie frică Theo mă sărută rapid iar apoi pleacă ...Ne vedem data vitoare
CITEȘTI
Ten Wolf o altă poveste
Werewolfsuspans doar dacă citiți. Este prima colaborare şi mă bucur că este cu o amică