Harrys POV
-Skal vi gå inn? Spurte jeg. Hun bare nikket på hodet. Hun var sikkert veldig sliten etter alt som hadde skjedd de siste 3 dagene.. Jeg gikk bort til henne -Jeg skal passe på deg, sa jeg og så inn de store grønne øynene. De var akkurat som mine. Hun smilte til meg. Da vi kom inn døren var alt ryddet og vasket. Det var sikkert Niall som hadde hatt den ukentlige vår rengjøringen. -Gutter! Jane er her! Ropte jeg og jeg hørte alle komme løpende bort til oss. -Flytt deg da Niall! Ropte Zayn. De dyttet og ropte til hverandre da de kom løpende bort til oss. -Bra førsteinntrykk dere gir... Sa jeg lavt til meg selv. Da de endelig kom bort etter å ha stått å ropt til hverandre, kom Louis først.
Janes POV
-hei, jeg er Louis, sa han med et smil. -Jeg er Jane, sa jeg og smilte tilbake. deg tok ikke lang tid før de andre inntoduserte seg. -Jeg er Niall, sa en blond fyr. -Og jeg er Liam! Sa en med brunt hår -Jeg er Zayn, og vi er One Direction! Sa han. jeg måtte le litt av de, de var så søte og morsomme. -jeg er.. Prhh... Sa jeg hold inne latteren. -Jeg er Jane , harrys tvillingsøster, sa jeg og gikk bort å stilte meg med Harry.
-Noen som er sultne? Jeg er ihvertfall! Sa Niall og så ned på den rumlende magen hans. alle lo unntatt meg. -Du er jo alltid sulten! Ropte Zayn. -Jeg ringer og bestiller en pizza , siden det er fredag, Sa Liam og smilte. -Jenny, jeg skal vise deg rummet ditt, sa harry og tok tingene mine med opp trappen. Vi gikk opp trappen og så en gang med 4 dører i, to på hver side. -Her er ditt rom, sa han og inn i et stort rom. -Wow! Sa jeg og så ut i det fantastiske rommet. -liker du det? Spurte han -om jeg liker det? Jeg ELSKER DET! Ropte jeg ga han en klem. -Jeg er glad i deg søss, hvisket han midt i klemmen.
-Jeg er glad i deg og hazza, sa jeg og slik sto vi. etter harry hadde gått ned pakket jeg inn i, det nye garderoben! Min helt egne garderobe! Jeg bare elsket det nye rommet mitt.
-Pizzaen er her! Ropte Harry mens han banket på døren til Min. Jeg kom med en gang. Jeg ELSKER pizza!
-Jane, Gemma er her. -Hvem er "Gemma"? Spurte jeg litt surt. -Det er søsteren din, sa han. Jeg ble glad, jeg hadde alltid ønsket meg en søster. Jeg løp ned trappen. Jeg så en jente, med brunt langt hår. -Jade! Ropte hun, jeg løp ned trappen og ga henne en klem. -så det er DU som er den "bort gjemte" søsteren min, sa hun og flirte litt. -haha, jeg er glad jeg fikk møte deg, sa jeg til henne. -Det var noen so sa Pizza? Sa jeg og alle begynte å le.
2 pizzaen senere
-dette... Var ... Den ... Beste....pizzaen... Noensinne, sa jeg og alle lo.
Senere på kvelden etter at Gemma hadde gått, så vi på film.
-Jeg vil se toy story! Sutrett Liam. -Vi så jo den i går, sa Harry irritert. -Vi kan se Titanic ! Ropte jeg. -jeg stemmer for den, sa harry. Alle de andre var enig.
Louis POV
Jane var nydelig, der hun satt ved siden av meg og Harry. Jeg hørte noen hulk og så Zayn satt å gråt, med hodet på skulderen til Liam . De så ut som et kjærestepar. Hahah, det er dette som er "real bromance".
da filmen var ferdig satt alle å tørket bort en siste tåre. -Vi leker Nsp! Ropte Niall
Alle var enig.
-nsp.... Zayn ! Ropte Niall. -sannhet, svarte han. -hmm.. Hvem er favoritt sangeren din? Spurte naill -Perrie selvfølgelig. -ehmm. Jane! Nsp? Spurte Zayn -ehmm, nødt!sa hun
-Du er nødt til å kysse den liker best av oss, sa Zayn. Harry så bort på han med et drepende blikk. Hun så seg rundt.... Hvem ville hun velge? Jeg satt og holdt på å dø Av spenning!
YOU ARE READING
Min biologiske familie...
FanfictionJeg er Jane og jeg er 19 år. Hele livet trodde jeg at jeg var datter av Mr&Mrs Stone . Men når jeg finner ut at jeg er adoptert og adoptivforeldrene mine dør i en ulykke, Er det bare en ting å gjøre. Kontakte mine ekte foreldre. Men det jeg ikke vis...