Zach

694 27 0
                                    

Jennys POV

Jeg våknet opp vedsiden av Harry. Han holdt rundt meg. -god morgen, hørte jeg den trøtte stemmen til Harry si. -God morgen, svarte jeg. Jeg gikk ut av rommet til Harry, og inn på mitt eget. Gikk inn på badet og tok en dusj. Jeg tørket håret og Tok på den vanlige sminker min. Mascara, pudder og litt leppestift. Gikk ned, ingen var på kjøkkenet. jeg tok meg et rindstykke med Ost. Jeg måtte ned på kjøpesenteret, for jeg trengte nye klær. Siden de andre var i det gamle huset og de ikke hadde gitt meg de tilbake, så.... Ja, jeg trengte nye klær. Harry kom med på kjøkkenet. -Harry, jeg tar meg en tur på kjøpesenteret, sa jeg. Han bare nikket og ga meg et kredittkort. -Hva skal jeg med det!?! Sa jeg og så på han. -Bruk dette, vi har nok penger, sa han og blinket til meg. Jeg klemte ha -Takk, du er bare best! Sa jeg . Jeg tok på meg de skoene jeg hadde fått fra sykehuset.

På kjøpesenteret var det mange butikker. Jeg kjøpte 3 bh'er, 2 gensere fra Victoria secret, to bukser fra h&m, en kjole og et kjørt fra Floyd og 4 par med sko. 2 par med høyhelte sko, et par med blå converse og et par med vanelige joggesko. Jeg gikk inn på handikap doen og skiftet til stramme buksene , den litt utringete singletten og converse.

Mens jeg gikk rundt på senteret, fikk jeg en melding. Mens jeg leste den, så jeg ikke at det kom noen imot meg. Vi gikk rett i hverandre. -oisann! Sa jeg og så inn i øynene hans. De blå øynene han var nydelige! Han hadde brunt hår, høye skinnene og hadde et nydelig smil. -å! Unnskyld, jeg så meg ikke for ! Sa han med en nydelig stemme. -Jeg er Zach, sa han og smilte. -ehmm, jeg er Jane, sa jeg og så sikkert helt forferdelig ut.

-Hei Jane. Vil du bli med på kafe'en der borte som unnskyldning, sa han kg så på meg, og smilte med den ene munnviken.

-Ja, ehmm gjerne! Sa jeg og lo litt.

Vi gikk bort til kaféen.

Min biologiske familie...Where stories live. Discover now