Ще го шпионирам тогава

74 7 0
                                    

Не изках да стоя там и да го гледам, затова се прибрах в нас. Влезнах в стаята си и си взех освежаващ душ. И си избрах тези дрехи.

 И си избрах тези дрехи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


След като се облякох, си изуших косата. Отидох до кухнята за да си сипия сок. И тогава Лена ми каза че излиза. Не ми каза каде, или с кой. Но аз видях онзи, Даниел, пффф пак ли? Не тръгна със сестра ми, тя тръгна сама някъде. И тя дори не го видя. Но ми хрумна една идея! Сега е момента да разбера нали наистина има нещо гнило в него (Това презвуча странно😂😂😂). Та обух първите обувки който грабнах. След като излязох, тайно, тайно хотех зад него. Диди имах чуството че съм нинджа. Той се обърна, и аз се скрих зад един храсталаг. След като си продължи пътя, и аз тръгнах по него. След като стигна до мола. Чакай мола ли? Та той мрази молове, защо дойде тук? Чудно, е сега ще разбера. Той флезе в Старбъкс. Ами човека сигорно е ужаднял, или угладнял. Може да съм згрешила, за него. Аллл той излиза, бързо кри се! Първото нещо което видях, беше на един човек вестника. Аз го взех от ръцете му, и го разгънах пред лицето си. Изчаках да излезе малко, и да ме подмине. Надникнах внимателно, за да видя нали се оделечил малко. И беше седнал на една пейка. Аз върнах весника на човека. И се скрих зад един голям храст.(Само храсти брадче😂👌😂🔝). Тоя може да чака някой, зИ що си мисля така ли, ами защото в другата държи още една чаша. И след около 5-10 минути, се появи, някаква фръцла. Тя седна до него, и го прегърна след като си взе напитката. Ми може да му е роднина. Нищо все още не се знае. Говориха си нещо, а аз щях да се гръмна от скука. След секунди, той се приближи до нея и я целуна, и не по блузата а по усните. Знаех си аз че тоя, не е за Лена, просто усещах го. Той само я използваше. Как не го е срам. Няма да е така. Та тя ми е сестра, ще и помогна. Ядосах се още повече че тея още се целуват, затова реших че щом той ще се държи не справедливо със сестра ми, той ще съжалява за това. Щом станах, със бърза стъпка застанах пред тях. Та те още продължават. Просвета дева Мариа, дай ми сили да не избия на това подобие на мъж зъбките, моляте! Прокашлах се, и тогава чак ме погледнаха. Като тоя ме видя, стана бял като перде.
Следва продължение....

Извйнявам се ако има грешки!
Знам, не ставам за писател.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌

∆Историята за живота ни!∆Where stories live. Discover now