Гледната точка на Джейкап.
След като видях че Лиса ми е писала, веднага го прочетох. Малко ми стана гадно че ми е писала и аз не съм видял, но се и зарадвах че тя е толкова настоявала да и отговоря.
Джейкап- Извинявай просто бях си някъде потурчил телефона и го търсех из цялата къща и той е бил до семейната ни снимка
Джейкап- Аз извинявай
Джейкап- Ще ми простиш ли
Джейкап- 😭😭😭
Гледната точка на Лиса.
След като оставих телефона и Джейкап не ми отговори. Не изках да съм вътре и да скучая. И затова се обадих на Ерика.
Лиса- Ало здравей
Ерика- Здравей какво изкаш.
Лиса- Ами не може ли да ти се обадия и да те чуя.
Ерика- Ами НЕ.
Лиса- Лал Ери какво ти е защо говориш така не те разбирам.
Ерика- Чуй ме сега изкам след 5 минути да се видим в парка и няма да ми отказваш защото не те питам дали изкаш или не а ти казвам да отидеш.
И тя затвори, какво стана преди малко, объркана съм. Еми ще отида, какво ли ще изка да ми каже чак пък и да ми заповядва. Оправих се на бързо, казах на Лена какво стана и че ще излезна за малко.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Щом я видях не я познах, това не беше моята Ери, не беше това усмихнато и щастливо момиче. Тя не изглежда на себеси. Тя преди беше най-нормално сладко момиче, а сега направо нямам думи тя имаше пиърсинг на носа и си беше боядисала косата в русо, много къси дрехи, високи токчета, дълги нокти, много грим и най-страшното което все още не мога да повярвам. Тя си беше сложила силикон в устните и гърдите. Та как тя е само на 14, вече изглежда като някоя >магистралка<.Ерика- Хей здравей ъм извиках те тук за да ти кажа че вече не сме най-добри приятелки ти си едно момиченце което не може да е с мен не тъжи мила аз те преживях живеи за по хубавото нали.
Лиса- Ама ти добре ли си ма, да не си паднала много гадно от кревата на главата си. Защото приличаш на някоя курва с тоя силикон и дрехи и грим и изобщо вид. И спокойно не няма да тъжа за теб дори се радвам че вече си никоя за мен, но знаеш ли какво тъжно ми в какво си се превърнала.
Не изках да я слушам и направо си тръгнах. По пътя се бях замислила и се бутнах в някой.
Лиса- Аххххх извинявай бях се замислила и ми се случиха много странни неща.
???- Нищо ти не си виновна аз съм същата и при мен е същата история.
Лиса- Между другото приятно ми е да се запознаем аз се казвам Лиса.
???- На мен също, аз се казвам Ивияна но ми викай Иви.
Следва продължение...
YOU ARE READING
∆Историята за живота ни!∆
ActionДве близначки който са винаги заедно, но какво или по точно, кой ще се появи в техния живот, и ще го промени.