След като се запознах с Иви я поканих в нас нагости, тя се съгласи. Тръгнахме и някой се пак бутна в мен, днес само се бутам или някой мен бута. Извиних се. Тои беше със слънчеви очила и качулка, тои бързаше така че на бързо ми се извини и си тръгна по пътя. Бяхме пред нас, отворих вратата и я поканих тя седна на стола. Аз се качих на бързо до моята стая за да се преоблека.
Гледната точка на Лена...
Чух че се прибра Лиса и отидох в кухнята за да ям нещо и за да разбера какво е станло. Изтърчах и веднага се залепих за хладилника, не си избрах нищо. Имаше някъкво момиче като се обърнах, коя е тя. Усмихнах се и взех една ябълка от панерата. Седнах на стола и си ядиях ябълката.
Някъкво момиче: Изкаш ли да играем на нещо или да си говорим нещо, само не мълчи това ме убиваа от скука.
Аз: Извинявай но не те познавам за това съжалявам.
Гледната точка на Лиса...
Слизах по стълбите и малко паднах, колко бързо слезнах само. Щом видях Лена и Иви да се гледат някък странно, ми стана смешно защото имаха много смешно физономи. Засмях се с глас и паднах като желе на земята, и се търкалях по пода се едно съм подпалена и се опитвам да махна огъня.
Иви- Чакай малко вие да не сте извънземни👽. Каза тя.
А аз продължавах да се смея като откачена патка, а Лена като чу изплю ябълката и тя почна да се хили кат напушена. А Иви хем поглеждаше мен, хем Лена. След 5 минути смях се изправих и запознах Лена и Иви. Тъ оказа се че не сме извънземни. Качихме се в моята стая защото Лена каза че неината стая не била чиста. През цялата вечер се смяхме и трите, разказах и на Иви какво стана с Ерика. Тя ми обясни че и при нея е стнало същото. Оказа се че ние имаме много общи неща, но както с мен и с Лена. Чуствам я като моя сестра. Вечерта я помолих да остане в нас утре и без това е събота, малко трудно стана но стана някък. На вечерта си обещахме да сме най- добри приятелки за винаги и вечни, вечни времена. Лал нищо че се бутнах в нея случайно и се оказа страхотна но е и вече моя най-добра приятелка. Мама нямаше да откаже тя винаги ни дава щом ние сме щастливи и тя щастлива. Тя щеше да си дойде след около 20 минути. Взех си телефона. Алллл забравих че съм си изклчила телефона. Включих го и веднага ми извести че някой ми е писал, това беше Джейкап.
Лиса- нищо поне ми отговори дори със закъснение
Джейкап- оххххххх вече мога да дишам спокойно помислих че няма наистина да ми отговориш
Лиса- но ти отговорих😄
Джейкап- да😄😄😄😃😄😄😄
Джейкап- днес бързах и се бутнах в някъкво момиче с нейната приятелка
Лиса- аллл вярно ли аз пък имах много страннен ден днес
Джейкап- какво стана
Лиса- ами вече не съм със моята бивша най- добра приятелка защото прилича на магистралка но имам друга в която се бутнах в нея без да изкам и ни събра съдбата да сме най-добри приятелки☺😊
Джейкап- представяш ли си и ние да се запознаем така или да сме били толкова близо но да не знаем
Лиса- ми може защо не но ще е много интересно ако сме се виждали ама не сме знели но едва ли ще стане
Лиса- ще те оставям лека нощ до утре чао
Джейкап- лека нощ чао и до утре
Гледната точка на Джейкап...
Днес много бързах, трябваше да се срещна с един мои много близак приятел и се бях бутнал в някъкво момиче но не можах да я видя, едва ли ме е тя видяла защото бях със слънчеви очила и качулка и надали.
Гледната точка на Лиса...
След като спрях да си пиша със Джейкап, мама точно се прибра. Отидох до нея и и казах че Иви ще спи при нас и ,и казах че вече се е обадила на майкаи да не се притеснява. Тя каза добре, личеше и че беше изморена затова и казах да си ляга а аз ще почистия на бързо токато Лена и Иви са в моята стая. Тя не ми отговори а направо тръгна към нейната стая, на каратко без думи това нейно действие означава добре. Измих съдовете, и се къчих в стаята си. Двете нещо си говореха. Казах че и трите ще спим на земята, за да е честно така. Те се съгласиха естествено. Щеше да е удобно защото на земята има пухкав килим и е мекичко. Донесох възглавници и одеяла. Нещо и прещрака на Иви и поиска да си направим селфи с Лена се погледнахме, но се съгласихме.
☝👆☝👆☝👆👆☝👆👆☝👆☝
Снимах ме се и на мен ми се доспа. Казах им лека нощ и си легнах, оказа се и че на тях им се спи и те си легнаха. Не беше тъмно защото в стаята ми има лампички, мразя да спя на тъмно и затова.Следва продължение...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∆Историята за живота ни!∆
AksiyonДве близначки който са винаги заедно, но какво или по точно, кой ще се появи в техния живот, и ще го промени.