Еее след като видях онзи с онази. И след като ме гледаше, лал физономията му беше незабрвима. Той се одръпна от онази пача. И дойде до мен и почна да ме милости. Да си мълча дрън, дрън. Аз само го погледнах в очките му. И му казах да млъкне замалко.
-Такаа аз няма да си мълча защото, ами защото то е повече от логично та тя ми е сестраа.
-Моля те, МОЛЯЯЯЯЯ, МОЛЯ!
-Ще преценя акооо ти ми кажеш коя е тая кифличка!?!
-Ами ами тя такова, тя ми е гадже.
-Еее то е повече от ясно.
-Добре но как така ти е гадже катоо сестра ми е твоето кадже бе ЧОВЕК.
-Амииииии всъщност и двете са ми гаджета.
-А тя знае ли че, такова си със две и едната е тя.
-Не!
-Ай колко спокойно си го каза.
-А поне тая как се казва?
-Лидия.
-Ахам амии аз такова имам малко работа и ще тръгвам, чао.
-Добре чао, но моляте не и казваи.
Идиот с идиотите, как ли па не, ще и кажа та тя ми е сестраа и трябва да знае. Докато се прибирах си мислех, как да и го кажа, тя го обичаше а за него, ами незнам. Но във всеки случаи тя ще бъде най-наранена. Тъкмо отключих вратата, и тя дойде за да ми каже че вече не изка да е с оная дъска Даниел. Как се зарадвах кат разбрах. Отидох до нея и и разказах всичко. Тя се усмихна и каза че ще бъде лесно да го остави тогава. Аз си отидох в стаята и си лежах. Но телефона ми собщи че имам собщение. Отключих го но номера беше непознат.Непознат номер- Хей Марк каде се туткаш толкова?
Лиса- Аз не съм Марк бее виж номера збъркан
Непознат номер- Аллл да вярно аз се казвам Джейкап.
Лиса- Не съм питала ма нищо
Лиса промени Непознат номер на Джейкап.
Джейкап- А ти как се казваш.
Лиса- Аз ли амииии Лиса.
Джейкап- Може ли снимкаа моляяяяяя.
Лиса- Чакай са малко ние не се познаваме ако си сериен убиец няма.
Джейкап- Споко не съм акооо изкаш първо аз и после ти.
Лиса-ок
Джейкап- изпрати снимка
Лиса- лол
💖👌💖👌😊🌌😊Джейкап- твои ред е
Лиса- изпрати снимка.
Джейкап- лал ти си просто уникална наистинаа мисля че се влюбих.
Лиса- Чак пък толкова. Но и ти не си зле.Джейкап- На колко си от каде
Лиса- На 14 от ЛА ти!?
Джейкап- Като теб
Лиса- Аз те оставям имам работа бб после ще ти пиша.
Джейкап- ок бб.
Гледната точка на Джейкап.
Радвам се че збърках номера, незнам защо но я харесвам нищо че не се познаваме. Трябва да я намеря и да се запознаем във веки случай. Да това ще направя.
Гледната точка на Лиса.
Още не мога да повярвам какво стана преди малко, но не съжалявам даже ще продължа да си пиша с него, ноо не и сега имам работа със Лена трябва да ходим до магазина за нови обувки.
Следва продължение...Ъъъъъъ цял ден го пиша тва хахаха😊😂😂😂👌. Чак сега съм готова. Хаа тааа тва е.
ESTÁS LEYENDO
∆Историята за живота ни!∆
AcciónДве близначки който са винаги заедно, но какво или по точно, кой ще се появи в техния живот, и ще го промени.