➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Geçen uzun yılların ardından hayatın herkes için farklı ve özel olduğu her şeye rağmen açık ve netti. Hayat, hangi olaylara bağlı olduğuna dayanarak her zaman belirli bir mutluluk veya hüzün duygusu verirdi. Bazı insanlar için olaylar akışında ilerledi, her şey mükemmel bir uyum içerisinde doğruca hedefe gitti ve onlara bir şey olmadı. Diğerleri için, tam tersi; tepetaklak bir dünya sadece onlara özgüymüş de tüm felaketler onları buluyormuş gibiydi. Ve her zaman olduğu gibi, gri gibi, ikisi arasında ki çizgide kalan insanlarda vardı.
Ama nereden bilebiliriz ki hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
Elindeki kalemi sıkıca tutan kızıl saçlı kadın, "Bunu yapmak istediğine emin misin?" diye sordu. Söz konusu kadın Harry ve Marie Potter çiftinin dördüncü ve en küçük kızları Joanne Kathleen Potter ya da Muggle dünyasında bilinen ismi ile Joanne Kathleen Rowling'di. Muggle'lar arasında kimliğini gizli tutabilmek için büyük annesinin kızlık soyadını kullanıyordu. "Abla, senin için zor olduğunun farkındayım, bu yüzden bu teklifini bir daha düşün."
Lily Potter kendisinden yaşça küçük kız kardeşine gülümserken gözlerinin kenarlarında ki yeni oluşmaya başlamış kırışıklıklar gerildi. Neredeyse 50'li yaşlarına gelmiş olmasına rağmen güzelliğinden ödün vermemiş, yıllara inat dinç ve genç hali yaşını asla göstermiyordu. Yaptığı işi nedeniyle görüntüsüne ve güzelliğine önem vermek onun vazgeçilmez bir parçasıydı. "Annem ve babam gibi, Teddy ve Delphini'yi de yazmanın bir istekten çok ihtiyaç olduğuna inanıyorum. Hala... hala insanların kafası karışık, yıllar geçmesine rağmen hala bazıları öfkeli. Ama nasıl annem hakkındaki gerçekleri insanlara yayıp onun hakkındaki ön yargıları yok ettiysen, bunu Ted ve Delphini içinde yapabileceğine inanıyorum."
Jo, anlayışla gülümseyip ablasını elini destek verircesine kavrarken, "Elimden gelenin en iyisini yapacağım." dedi. "Ama..." duraksadı ve derin bir nefes alarak devam etti. "Ted'in bu konuda düşüncesi nedir?"
Lily yutkundu, "Zor oldu ama ikna oldu." diyerek cevapladı kız kardeşini. "Ve gerekli yerlerde sana neler olduğunu anlatacak."
➴➵➶➴➵➶➴➵➶
2015, Godric's Hollow, İngiltere
Teddy Lupin merdivenlerden hızla aşağı inerken göğsü ihanet duygusu ile sıkışıyordu ve bedeninde dolaşan öfkenin onu uyuşturduğu hissinden kendisini koparamıyordu. Her zaman dikkat çeken bebek mavisi saçları öfke, ihanet ve hüznün getirmiş olduğu ağır duygular ile bir kuzgun kadar kara bir renge bürünmüştü. Annesi Nymphadora Tonks'tan miras kalan Metamorphmagus özelliğini ne kadar sevse de kontrol edemediğinde duygularını ifşalamasından hiç hoşlanmıyordu.
Ona ihanet duygusunu tattıran kızın sesinin yaklaştığını duyduğunda muhatap olamayacak kadar öfkeli olduğu için yakınında bulunan ilk kapıyı tam olarak neresi olduğuna bile bakmadan açarak hızla kendisini içeriye attı. Yüzü kapıya dönükken hızla kapının kilidini çevirip alnını kapıya dayayarak titrek bir nefesi içerisine çekti ve yasemin ile karışık vanilya kokusu burun deliklerini doldururken kapamış olduğu gözlerini hızlıca açtı ve böylelikle bulunduğu ortamın sıcak buharının etrafını sardığını da yeni kavramış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teddy Lupin ve Kızıl Kahin
Fanfic𝘛𝘌𝘋𝘋𝘠 𝘓𝘜𝘗𝘐̇𝘕 𝘝𝘌 𝘒𝘐𝘡𝘐𝘓 𝘒𝘈𝘏𝘐̇𝘕 ❝ Seninle tanışmak kaderdi, ve seninle arkadaş olmak ise benim tercihim. Ama sana aşık olmak tamamen kontrolüm dışındaydı. ❞ [Kızıl Kahin serisinin ikinci kitabı] [Harry Potter ve Kızıl Kahin kitab...