19.Do you remember, now?

103 19 2
                                    



19."Do you remember, now?"


      Intră în casă şi se aşează pe canapea aşteptând-ul pe Caleb să îi prepare ceaiul.


      După ce termină se aşează pe fotoliul din faţa Alaskăi cerându-i, parcă din priviri, explicații.

      — Ce ați vrea să ştiți? îl întreabă în momentul când simte că tăcerea e prea apăsătoare.

      Auzindu-i glasul firav, se dezmeticeşte ieşindu-şi din transă.

      — Începe cu începutul. spune nedezlipindu-şi privirea de pe chipul ei.

      — Nu există nici un început. spune Alaska luând o gură din ceaiul fierbinte.

      — Ia astea.-spune trântindu-i teancul de foi pe masă-"poate îți vei aduce aminte"

      Se sperie din pricina bufniturii cauzate de teancul de foi.

      Îl ia nesigură de pe masă începând să-l răsfoiască.

      — De unde a făcut rost de toate informațiile astea?

      Priveşte stupefiată foile pe care era trecută fiecare vizită făcută de dânsa la spital.

      — Acum îți aduci aminte? rosteşte Caleb calm studiindu-i reacțiile cu interes.

      — Sunt foarte aeriană, şi să spunem că scările nu îmi sunt prietene. spune aceasta nesigură, ştiind că el nu avea să o creadă.

      Dar merită să încerce, nu îi poate spune adevărul.




Poveste De Iubire [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum