17. I won't hurt you

109 19 2
                                    


17."I won't hurt you"




      Mergea agale pe strada suprapopulată, neacordând atenţie trecătorilor.

      Era trecut de ora prânzului şi traficul era infernal aşa că mulţi oameni au preferat să străbată drumul pe jos, mai ales fiindcă era o zi în care soarele răsfăța cu dărnicie lumea, mângâindu-i cu razele sale efemere.

      Alaska profită de această zi superbă şi se plimbă toată dimineața.

      "Alaska" îşi aude numele strigat şi îşi dă seama că e Caleb. Deja îi recunoaşte voacea. Se preface că nu îl aude şi îşi grăbeste paşii, vrând să scape de el.

      Nu prea are noroc fiindcă el o ajunge şi o trage de mână într-un loc mai retras.

      "De data asta trebuie să mă asculți, am aflat nişte.. nu apucă să termine fiindcă Alaska îl întrerupe prinzând curaj.

      "Nu! Dumneavoastră să mă ascultați pe mine! Dacă nu mă lăsați odată în pace voi merge la director, şi veți fi dat afară din şcoală" spune şi încearcă să se tragă din strânsoarea lui dar nu reuşeşte.

      "Bună încercare, dar cred că eşti destul de isteață cât să îţi dai seama că nu suntem în incinta şcolii" răspunsul lui nu întârzie să apară, şi a sunat un pic mai dur decât voia el să sune.

      Cuvintele lui o izbesc cu putere şi realizează că nu are nici un avantaj asupra lui.
Lacrimile încep să o cutremure în încercare lor de a evada din închisoare pleoapelor ei, şi Caleb se sperie mustrându-se mintal fiindcă a fost prea dur.

      Îi dă drumul şi o strânge într-o îmbrățişare menită să o liniştească.

      "Acum hai până la mine acasă să vorbim civilizat. Nu îți fac nimic, promit."

      #65 în proză scurtă.. credam că wattpad-ul îmi face o farsă, aşa.. ca de 1 aprilie.. mulțumesc

Poveste De Iubire [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum