Numele meu este Anastasia , am 17 ani și locuiesc cu părinții mei . Sunt de înălțime medie , am ochii albaștri , parul meu este saten și lung pana la fund . Am fost crescută intr-o familie mare , părinții mei au mulți prieteni . Acest lucru mia adus prilejul de a avea un grup mic de prieteni , mă simt incomod când sunt înconjurată de persoane , diverse . Merg la liceu SWL , pe scurt cei mai fițosi și bogați copii din LA , merg la acest liceu . Din nefericire prieteni mei nu merg la același liceu ca și mine . Ei merg la un liceu care se afla exact in fata liceului meu . Da , lumea s a gandit ca ar fi minunat sa pună doua licee una in fata celeilalte . Bine , adevarul este ca acum mulți ani , exista un singur liceu ,dar cei de la științe și cei de la arte nu sau mai înțeles așa ca din un liceu sau făcut doua . Grupul meu este alcătuit din 4 persoane inclusiv eu .
1. Tyler , e o persoana foarte nebuna și adora sa se dea cu scheibord-ul , e mereu vesel și ii place sa își schimbe prietena in fiecare zi . El este cel mai mare dintre noi , are minunata vârsta de 19 și de asemenea este iubitul Fionei . Dar cei doi țin secret aceste lucru .
2. Modelul nostru , Fiona , e una din cele 3 cele mai frumoase fete din LA . Și doar ca sa mă laud și eu fac parte din acele 3 fete .
3. Nick, e ca un tata pentru mine , mereu are grija de mine și de ceilalți , e iubitor și cald . Nick , este și el mai mare ca mine și Fiona , având 18 ani .
4. Toți îmi spun Queen , deoarece am bani și nu vorbesc cu oricine , mi se pare stupid !
Ce e cel mai dureros as putea spune este faptul ca părinții mei nu mă lasă sa fac ce vreau. Ador fotografia ! Dar ei spun ca avocatura mi se potrivește mai mult , doar pentru ca nu mă las călcată in picioare și sunt rece cu toți . Ei bine nu chiar cu toți . Fiona , e singura care mă cunoaște cu adevărat , îmi știe fiecare slăbiciune și defect . Și eu bine înțeles pe ale ei ! Mă simt eu însumi când sunt alături de ei . Și eu cred ca asta înseamnă sa ai o a 2 a familie ! Cea de vârsta ta , persoanele pe care te poți baza !*************
E ora 8:00 , alarma suna . Mă scol și o opresc apoi mă ridic in creștetul capului și imi las rochița de noapte de saten sa cada pe jos . Mă îndrept încet , fecandu mă din când in când la ochii spre baia mea . Las dușul sa curgă și îmi las și lenjeria jos , intru in dus și las ca pielea mea sa se trezească pentru a începe o noua zi . Azi începe al doilea semestru al anului școlar . Sunt in anul 2 și deja sunt obijnuita cu toată rutina mea de dimineața . Imi gat dușul și restul rutinei apoi merg sa mănâncă . In fiecare dimineața aleg cu Fiona jumătate de ora apoi vin și mă pregătesc de liceu , imi place sa merg cu Nick la scoala , deoarce dacă merg cu ceilalți doi , trebuie sa i privesc cum se mozoleac la fiecare semafor și cum își declara iubirea infinita . Telul îmi suna și eu mă scol de la masa . O salut pe mama apoi fug sus pentru a mă îmbraca. Îmi îmbrac treningul negru de la Nike , îmi prind parul intr-o coada si îmi iau tot ce îmi va mai trebui . Ies pe usa si o zăresc pe Fiona care se poza , tipic ei ! Incepem sa fugim și sa dam jos ce am pus pe noi ieri . Fiona ,începe să-mi povestească ca gasca noastră o sa se mărească din acest an . Un student nou vine și e fotomodel , exact ca și ea . Deci se cunosc , îmi povestește ca e rece și nu suporta pe nimeni , ca sa mutat de multe ori din cauza fetelor care îl sufocau și ca e singurul băiat care a băgat-o in friendzone . Ok, tipul e nebun dacă nu a vrut sa fie cu Fiona , adică toți vor sa fie cu ea ! Serios acum ,toți ! Chiar și cei din scoala mea ! Asta mă face sa mă simt mai bine , deoarec așa mai scap și eu de băieți din scoala mea !
CITEȘTI
Just friends ❤ Volum II .
RomanceAscult sfaturile date de sufletul meu și încerc sa mă deschid in fata unui băiat , care mă face sa îmi pierd mințile ! Greu ,cu iubirea asta !!??