4🍌

1.5K 34 52
                                    

"Sada je sve na tebi", tako sam joj rekao i to je i bila istina. Sve je zavisilo do nje. Ako Libi želi da se neko pobrine za potrebe koje ima, sve zavisi od nje.

Nisam bio siguran kako će sve sve odvijati, ali ipak je moja mama ujutro pokucala na moja vrata. "Džek", rekla je. "Neko je došao da te vidi", nasmiješila se, a kada se pomjerila u stranu, vidio sam Libi kako viri iza nje.

"Nekako sam imao osjećaj da ćeš doći", rekao sam joj, kad je ušla u moju sobu i zatvorila vrata za sobom.

"Ja nisam", odmah je rekla. "Nisam mislila da ću biti ovdje."

"Znači li to da pristaješ na uslove koje sam ti postavio? Jebaću te kad god hoćeš i trudiću se da ne svršavam u tebe."

"Stvarno ćeš se truditi?", molećivo me je gledala. Mislim da je bila svjesna toga da će upravo uraditi nešto jako glupo, što je, kada je ona u pitanju, bilo mnogo rijeđe nego što se dešavalo ostalim ljudima. Ali, nije imala nikakvog izbora.

Rekao sam joj da ću se truditi, a onda sam joj rekao da skine farmerice, pa sam joj rekao da skine gaćice. Zatim da legne na moj krevet i da dira svoju pičku dok je ja gledam. Rekao sam joj da mi kaže koliko želi da je jebem.
Uradila je sve što sam joj rekao bez pogovora. Gledala je u mene, dok joj je ruka bila između nogu i stenjala. "O, Džek, hoću da me jebeš. Dođi, Džek... Jebi me."
Uživao sam slušajući je dok mi to govori. Mislim, da, ona jeste moja komšinica i znam je čitavog života, ali to nije ništa značilo. Ipak je bila pakleno zgodna. Do đavola, svi momci u školi su se sa mnom slagali što se toga tiče. Govorili bi mi da sam pravi srećnik što Libi živi blizu mene. Srećnik. Kao da je to što smo živjeli jedno blizu drugoga ikako imalo veze sa tim hoćemo li se nekada pojebati. Sve dok nisam uradio ono što sam uradio. I to je bila jebeno najbolja odluka koju sam donio u životu!

"Hajde, Džek", cvilila je dok je nabijala prste u svoju vlažnu pičku. Kunem se da sam mogao da čujem koliko je zapravo vlažna. "Znaš šta želim. Daj mi ga."
To je bilo upravo ono što sam želio da čujem. Stao sam između njenih nogu i naslonio kurac na njenu pičku.
Bila je uska i vlažna i tako dobra, da budem potpuno iskren, bila je baš onakva kakvom sam je zamišljao dok sam drkao razmišljajući o njoj.

"O, da, Džek... Tako je. Jebi me, jebi me", stenjala je, dok sam se nabijao u nju.

Totalno sam se izgubio i počeo da se nabijam u nju kao neki ludak. Bila je baš ono što sam želio. Jedino što mi je bilo potrebno u tome trenutku bilo je da je jebem.

Mislim da je i Libi osjećala isto kada sam ja u pitanju. "Jebi me", ponavljala je. "Jebi me."

Pretpostavljam da je bilo dobro to što nisam mogao dugo da izdržim. Trebalo je da krenemo u školu, a nisam smio više da kasnim. Zastenjao sam, tako blizu da svršim.

"Nemoj da svršiš u mene", kukala je.

"Nemoj u mene!"

"Znam", zarežao sam.

"Nemoj da svršiš u mene", ponovila je.
Nisam je udostojio odgovora. Samo sam izvadio kurac iz nje i počeo da prskam svuda po njoj.

Glasno je uzdahnula i počela da se uvija. Znao sam da i ona svršava.
Čim je sve bilo gotovo, ljutito je pogledala u svoju bluzu. "Pogledaj me", zgroženo je rekla. "Svršio si mi svuda po bluzi."

"Pa i to je bolje nego da sam svršio u tebe?", nacerio sam se.
To je nije ni malo smirilo. "Da, ali sada moram da idem kući i da se presvučem", frknula je. "Baš ti hvala, Džek."

"Možda bi onda mogla sljedeći put da se skroz skineš?", predložio sam.

"Neće biti sljedećeg puta", ledeno je rekla.

HipnotisanaWhere stories live. Discover now