Pitao sam se hoće li se Libi pojaviti sljedećeg jutra i hoće li obući suknju kao što sam joj i rekao. Ma koliko je postajala gluplja još je u njoj bilo otpora i inata. Nakon par minuta se pojavila i da, imala je suknju na sebi.
Usta su mi se razvukla u osmijeh čim se pojavila na mojim vratima."Ta suknja dobro izgleda", rekao sam.
"Jebi se."
Osmjeh mi se još više proširio. "Ne moraš da budeš takvaa", rekao sam.
"Jebi se", ponovila je. "Ni ne znam zašto sam ovde. Znaš li ti zašto sam tu?"
"Naravno da znaš", odgovorio sam. "Došla si da te jebem."
"Mnogo si siguran u sebe", prevrnula je očima.
"A ti si napaljena, inače ne bi ni bila ovde. Zato lijepo prestani da pričaš i dođi ovamo kako bih mogao da nabijem svoj kurac u tu tvoju malu napaljenu pičku, u protivnom gubi se iz moje sobe."
Mogao sam da vidim kako pokušava da me odbije. Znao sam da ma koliko se trudila da kaže ne, dio nje joj nije davao da me odbije. Nećkala se malo, pa mi je ipak prišla.
Klimnuo sam glavom. "Spusti se na koljena i podigni guzu u vis.""Ali, Džek", uzvrpoljila se. "Ne možemo to da radimo. Neću da svršiš u mene."
"Zašto si onda došla?"
"Ja... Ja.. Ne znam", skrušeno je rekla.
"Naravno da znaš. Došla si zato što hoćeš da te jebem."
"Ali, Džek", cvilila je. "Ne želim da svršiš u mene."
"Ne brini", rekao sam. "Neću svršiti u tebe osim ako ti to ne budeš htjela, ali ako hoćeš da te jebem, spusti se na koljena i naguzi se."
Vidio sam da mi nije baš vjerovala da neću svršiti u nju, ali je to nije smetnulo da se spusti na koljena i naguzi se.
Prišao sam joj i podigao joj suknju, pa spustio gaćice. Prešao sam šakom preko njenog golog dupeta, lupio sam je jednom samo da bih joj vidio reakciju pa naslonio glavić na ulaz u njenu pičku.
"O, da", prodahtao sam. "To mi se sviđa, kad si vlažna samo za mene."Libi nije morala ništa da kaže, njen uzdah mi je rekao da se i njoj sve to sviđa podjednako kao i meni.
"Vidim da si vlažna, Libi.""Mmmm, da", zastenjala je.
"Šta želiš sada?", pitao sam.
"O, Bože", mumljala je. "Želim da me jebeš. Jebi me jako Džek."
Počeo sam lagano da ulazim u nju. Kurac mi nije bio do jaja u njoj, ali je išao ka tome. Gledao sam kako se sama počinje nabijati na kurac i hvatati ritam.
"O, jebo te! Džek! Tako je dobro", ponavljala je.
Čim sam čuo kako izgovara moje ime, nabio sam se cijelom dužinom u nju. Ako je i imala neke pritužbe oko mog jebanja, ubrzo su nestale. Njeno tijelo je željelo moj kurac.
"O, Džek! O, Džek!", ponavljala je. "Jebi me! Jebi me!"
Rekao sam joj da neću svršiti u nju, ne ovaj put, osim ako to ne bude željela, ali koliko je bila napaljena mislim da bi prihvatila bilo kakve posljedice. Samo je trebalo da kaže da želi da osjeti kako svršavam u nju i ja bih to i uradio.
Ali, nije ništa rekla, a ja sam već osjećao da sam blizu.
Suzdržavao sam se koliko sam god mogao, skoro do tačke bez povratka, skoro do tačke kada bi bilo prekasno da bilo šta uradim. Nastavio sam i izvukao ga u posljednjem trenutku.