" ehem ehem.." seseorang berdehem dan duduk di ats kerusi berdepan dgn yaya.
Yaya tidak pasti itu siapa. Lalu, perlahan lahan dia mengangkat wajahnya daripada tersembam di meja itu.
" huh, nk apa?" Kata yaya geram
" kau buat apa duduk kt sini sorang2 hah?" Menangis ke?" Kata zafry rayyan.
" takda kena mengena pon ngn awk. Mnada nangis !" Balas yaya
" eleh, tak nangis la sgt. Tu apa? Air mata meleleh, hingus pon ada. Ee pengotor laa kau ni ! Selekeh betul, mcm budak tadika. Nah amik sapu tgn ni " kata zafry lalu menghulurkan sapu tgn kpd yaya.
" errr. Suka hati la! " lalu yaya mengambil sapu tgn tu dan mengelap air mata dan hingusnya.
" hoi, kau merajuk ke"
" takda masa nk merajuk. Dh laa p lah sana.. dating ngn gf awk"
" laa x merajuk ke? Aku bru ja igt nk ajak kau pergi tgk wayang petang ni. Kau pon takde class kan? Tapi memandangkan kau x merajuk, aku ajak alia laa... " kata zafry dan ingin melangkah pergi
Tiba tiba.. tangan zafry dipegang oleh yaya." nk ikut!!!!!!! Tak! Tak payah ajak alia. Saya nk ikut!! Saya nk tgk cita 'kimchi utk awk' bole kan?" Kata yaya lalu melepaskan tangan zafry
" ingatkan x nk ikut tadi... ish, taknak ah! Bosan. Aku nk tgk citer boss baby"
" alaaaa. Hmm please zafry rayyan? Alaa bole la, bole lah.... lagipon awk kan tgh memujuk saya skrg ni, so bgilah peluang kt saya utk pilih cerita"
" elehh, bila msa aku tgh pujuk kau? Perasan laa budak pendek + kuat berangan! Taknak!!! Aku nk tgk cita boss baby jugak"
" alaaa, bole la bole laaa..... hmmm" kata yaya sambil membuat muka comelnya. ( eleh, comel lah sgt. Perasan je lebih yaya ni hahahha)
* comel lah bila dia buat muka mcmtu. Kang tak pasal2 kena cium budak ni! Ehh zaf, apa kau merepek ni? Gila ahh kau ni! Keluar kau syaitan dari badan aku* monolog zafry dlm hati
" emm yela yelaa. Pkul 3.30 nnti aku amik kau. Jgn lambat! Kalau lambat aku tinggal"
" ok ok. Awak!!!! Ajak ajey n qalesya skali nakkkk??"
" haa aku on je. Klah bye, aku blah dulu" kata zafry lalu mencubit pipi yaya dan berlalu pergi
" bangang punya zafry! Dia cubit pipi aku! Taulah pipi aku comel, takyah ah nk cubit2 bagai. Haha aku tumbok muka dia mcm hritu baru tau" kata yaya sendirian.
" oii yaya! Ckp apa tu sorang2?" Tiba tiba qalesya datang.
" oi mak aku comel" yaya melatah
" hahhaha apalah, melatah pulak yaya ni" kata hakim
" hahhahahahahhahaha. Yaya.. yaya.. macam2 laaaa" kata qalesya.
" awk kt sini rupanya. Puas kami cari awk tadi... " kata hakim
" hehe sorry hakim n qalesya sbb susahkan hampa" kata yaya sambil tersengih.
-------------
Sesampainya mereka di midvalley.... sedang mereka berjalan menuju ke pawagam, tiba tiba..
" zafry! Ajey!!! Mana yaya?"
" eh, bukan kau ke yg jalan tepi yaya tadi?? Dia pergi mana hahh? Ish budak kecik ni, selalu buat hal" bebel zafry
" ya, dia jln tepi saya. Tapi dlm sekelip mata ja dia hilang. Aduh, call pon dia tak jawab. Suka buat org risau la budak ni"
Lalu merek berempat pon mencari cari kelibat yaya...
YOU ARE READING
Miss Berangan, saranghaeyo! ( COMPLETE)
Lãng mạn" Dah la pendek, suka berangan, perangai mcm budak budak, jgn harap aku nk suka. not my taste laa ! i hate you Nur yaya damia. Kau tak sesuai dgn aku! Kau faham? Bentak zafry dgn suara yg marah. " Hmm saya tak kisah awk nk cakap apa sekalipon. Y...