Zafry berbaring di atas katil bilik dorm univerisitinya. Dia membuka setiap satu persatu helaian scrapbook yang diberi yaya. Helaian pertama terdapat gambar yaya dan zafry. Dan yaya juga melekat sticker teddybear di situ. Ya, yaya mmg pemggemar teddybear. Di situ , yaya menulis ' dear zafry rayyan, knp awk hensem sgt? Awk ada mix korea ka? Ahhh melting!' Zafry tertawa apabila membaca itu. Selepas itu, dia membuka helaian kedua. Di situ terdapat note pink yg dilekat yaya. Disitu tertulis ' zafry, saya teringin sangat nk pergi korea. Saya selalu berangan angan nk pergi korea dgn awk 😉 awk rasa angan angan saya akn tercapai ke hmmm? Mcm tak je kan 😔 ' ya, disitu angan angan yaya yg pertama selepas kawin. dan di helaian itu ada juga terdapat gambar tempat tempat menarik di korea yg yaya tampalkan. Gambar pertama ialah gambar namsan tower dan padlock love. Disitu yaya menulis ' muhammad zafry rayyan! Hmmm. Sumpah, saya teringin sgt nk pergi tempat ni. Cantik kn awk? Kalau kita pergi nnti kita naik cable car tau? Haaaa ni kt namsan ni, ada padlock love. Saya teringin sangat nk letak nama kita berdua kt padlock tu. Tulah angan angan kedua saya kalau saya dh kawin nnti 😭😭 emm, kalau lah angan angan ni jadi kenyataan , sumpah saya happy gila! Hmm kalau. The magic of KALAU 😔 takkan jadi kenyataan pon. Awk kan benci saya? 😭 sorry sbb perangai saya yg suka berangan angan dan childish ni buat awk benci saya 😢😢😢 mianhe. ' lepas zafry membaca itu, tiba tiba dia rasa sedih. Dan zafry terus membaca angan angan yaya selepas kawin.
Selepas itu, zafry membuka helaian kelima. Sebab helain kedua hingga ke empat, yaya tulis angan angan dia lepas kawin. Di helain ke lima, yaya hanya menulis mcm diary. Dia tulis 'zafry, saya tak sangka saya akn kawin dgn awk!!!!!! Saranghae ❤ maaf tergedik pulak. Zafry, hmm saya tahu awk benci saya. Tapi, saya takkan berputus asa nk buat awk sayang saya ! Gila kn saya? Emm tapi saya pon manusia biasa jugak. Entahlah, maybe kalau suatu hari nnti kalau saya dh tak tahan sgt dan hati saya sakit sgt, saya akn ckp kt awk yg saya dh berputus asa. Bila saya ckp tu, saya akan betul betul lupakan awak. Huhuhu takpa, lagipon awk bukan sayang saya pon kan? Tapi taktau lagi lah bila saya akan berputus asa. Sebab saya kan kuat semangat? Hehehe. Awk, saya sedih sgt bila awk rapat dgn alia. Saya tau dia kawan awk, tapi isteri mana yg tak jelous? 😌 ya, mungkin saya takda hak nk jelous. Saya minta maaf. Hmm, kalau awk nk tau, saya benci alia firasha! Jahat kan saya? Entahlah. Nk ja saya cerita kt awk, apa yg berlaku smpai saya benci kt alia firasha. Tapi , awk mesti takkan percaya punya. Sebab tu saya mls nk cerita :') biarlah saya pendam sorang sorang. Zafry, thanks sebab bagi teddybear tu kt saya. Saya syg sgt teddybear tu. Andai kata suatu hari nnti, kita akan berpisah teddybear tu saya amik jugak tau? Awk jgnlah suruh saya bagi balik k? Tak baik tau. Sebab tu jela kenangan saya dgn awk 😢😢😢😢. Zafry, saya teringin sgt nk dgr awk ckp kt saya " saranghae" huhuhuhu angan angan saya bodoh kan? Jawabnya sampai mati laa saya takkan dgr awk kata mcmtu. Zafry, awk tau kn saya selalu stalk awk dkt ig? Saya dh save byk gambar awk 😙😙 sorry tauu sebab curi gambar awak hehehehe. Zafry, andai kata suatu hari nnti kita akan berpisah, awk simpan la scrapbook ni elok elok tau? Penat saya buat utk awk 😢 please hargai. Last sekali, saya nk ckp! Saya sayang awak sgt muhammad zafry rayyan a.k.a crush merangkap suami saya 😘 selamat hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia dgn org yg tersayang walaupun org tersayang tu bukan saya. Andai kata jodoh awk dgn alia tu, saya harap awk bhagia dgn dia dan awk jaga dia elok elok tau? Jgn buli dia, sakiti hati dia mcm mna awk sakiti hati saya 😌 andai kata suatu hari nnti, saya akn pergi dri hidup awak. Saya minta maaf tau.kalau awk rindu saya, awk boleh tengok teddybear? Sebab muka saya kn mcm teddybear 😂 huhu takdalah. Saya merepek. Ni, saya ada bgi keychain teddybear kesayangan saya kt awk. Simpan elok elok k!!!!! Jangan bgi hilang 😢 kalau awk rindu saya tengoklah benda ni huhuhu. Andai kata kita takda jodoh yg panjang, saya minta maaf kalau buat awk benci saya, saya minta maaf kalau sakitkan hati awk, halalkan makan minum saya. Dan andai kata saya mati, saya harap sgt awk dpt ziarah jenazah saya walaupun awk benci saya 😔 Bye muhammad, zafry rayyan. Take care ❤ from, nur yaya damia gadis yg paling dibenci zafry rayyan. '
YOU ARE READING
Miss Berangan, saranghaeyo! ( COMPLETE)
Romance" Dah la pendek, suka berangan, perangai mcm budak budak, jgn harap aku nk suka. not my taste laa ! i hate you Nur yaya damia. Kau tak sesuai dgn aku! Kau faham? Bentak zafry dgn suara yg marah. " Hmm saya tak kisah awk nk cakap apa sekalipon. Y...