Tarifsiz Acı

259 73 73
                                    

Aşk bu muydu? Kalbe acı vermekten ibaretmiydi ? Belki de mutluluk çok uzağımızda ya da değil açığa çıkmak için sadece zamanını bekliyor olabilir bunu görmek için birazcık sabır ve bolca dua 🤗🙏

"Yazdıklarımın sizi etkilemesi ve hislerinizi ortaya çıkarması dileğiyle keyifli okumalar."
                                      -1-
Kalbimin derinliklerinde oluşan bir his anlam veremediğim bu his kalbimi sanki düğümlüyordu. Bir adım ileri gidemiyordum bu histen belki de beni içine çekmişti gece gündüz düşünür olmuştum. Aklımı ve kalbimi çalmıştı resmen nasıl kurtulabileceğimi bilmiyordum sadece küçük bir çocuk gibi masumca ağlayıp atlatmak istiyordum.Atlatabilirmiydim acaba her şey yoluna girermiydi,acaba düzelirmiydi bu yaram böyle binlerce soru ve düşünceler içindeyim bir adım ileri gidemiyordum. Adeta ne yapabileceğimi bilemiyordum. Gülmüyordu yüzüm bekliyordum mutluluğu ama olduğum yerde takılı kalmıştım.Aklım hala ondaydı unutabilirmiydim; bana kalsa unutamam zamana kalsa belki geçerdi ama yine gelirdi acımasız bir şekilde aklıma ah kalbim böyle mi olacaktı; hep mi acı çekecektin sanki bir uçumurun kenarında oturmuş ya o uçurumdan atlayacak kurtulcaktım ya da her şeyin farkına varıp kendimi kurtarcaktım.Yo yo beni ancak o kurtarabilirdi.Nolursun gel be adam sensiz bırakma bu küçük kalbi o kalp ancak seninle mutlu olabilir bunun sende farkındasın ama bi umursamaz tavırlar neden böyle yapıyordu yoksa sevmiyormuydu ama ben seviyor sanmıştım yanılmışmıyım yanılmışım galiba kim böyle acımasız bir şekilde çekip gidebilirdi ki kim böylesine bir kalbi kırabilirdi ki kırabiliyormuş demek ki çevremde ki insanlar bile değistiğimin farkındaydı çünkü eski neşem yoktu sürekli sabahları gülerek uyanan gülerek okulda arkadaşlarıyla eğlenen kız gitmiş yerine nefes alamayan sürekli hüzünlü duran bir kız gelmişti.Adeta dili yanmıştı ondan yana kelimeler kifayetsiz kalıyordu bir şey söyleyemiyordu.Sadece acısını hatırlayıp susuyordu...

Kalbim'i Yaralayan Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin