Acı Tatil

25 1 4
                                    

Şu son 1 ayda tatil mi yaptım yapmadım mı anlamadım ki benim biletim hazırdı.Gidecektim taki olan son olaylardan sonra gidemedim hevesim kursağımda kalmıştı.babam her şeyi öğrenmişti.Nasıl mı bende anlamadım bunu biliyor musunuz ? Beni hıçkıra hıçkıra sinir krizi geçirirken görmüştü.Adam napsın karşısında ki kızı tabi merak ederdi.Anlatmak zorunda kaldım çünkü artık yılmıştım, bıkmıştım ve tükenmiştim.Tane tane anlattım babama iyi ki de anlattım.Hemen koruma iç güdüsüne geçti.Onu aramıştı.İnanabiliyor musun? Aramıştı resmen ama o açmamıştı.Ve babam ona tek kelimeyle kendini izah etmişti.Ve yazdığı tek şey şuydu:

TRABZON'DA SENİ BULUP AYAĞINDAN VURACAM.

Ah ne kadar koruyucu sahiplenici bir babaydı ama artık hiç bir şekilde hayatıma girmesini istemiyorlardı.Annem bile bir daha onu hayatına alırsan seni sileriz diye net konuşmuşlardı.Kader mi kısmet mi bilmiyorum ama tek bir bildiğim var bütün kapılar artık kapanmıştı imkansızdı resmen artık duydunuz imkansızdı bağırın ulan imkansız artık.

-Aradan 1 hafta geçmişti bu olay üstüne babam beni bir işe koymuştu kafam dağılsın başka şeylerle meşgul olmam için.Nasıl olacaktım nasıl unutacaktım bu yaşadıklarım kolay yaşanır yutulur cinsten değildi ama başlamıştım.Abilerim ablalarım olmuştu yanımda olan insanlar olmuştu.Ne kadar yeni olmuş olsaydı da çok cana yakındılar derdimi dert bilip dinlemişlerdi ağlama krizleri ataklarım olduğunda sakinleştirmişlerdi.Hele bi abi var ki köylüm çıkmıştı.Çok ama çok sevmiştim hepsini böyle 1 ay yanlarında vakit geçirdim oyalandım.Zaman nasıl da geçmişti anlamadım bile.Bi yorgunluk gelmişti gitmek bilmiyordu kafamın içinde  bissürü şeyler dönüyordu.Uyuyamıyordum bile bi çeşit depresyon gibi ama şükürler olsun toplamak üzereyim.Ben  bodrum'a gitmeyi planlarken bak neler olmuş neler dönmüş hayatımda Allah sevdiği kuluna dert verirmiş diyip saatlerce şükrettim odama kapandım ağladım kimseyi almadım yalnız kaldım ama yinede şükrettim umudumu kesmedim çünkü buda geçer biliyorum hani bunun bilincindeyim.Bak zaman nasıl akıp geçiyor hayat sana meydan okuyor resmen bazen değmezmiş diyorum kendimi teselli ediyorum.Siz siz olun umudunuzu kesmeyin bir bakmışsınız Allahım hiç ummadığınız anda çiçekler açtırırmış kalbiniz de.Yaşayın delice yaşayın her şeyi dışa vurunuz içe atmayın ağlayın özgürce en derininizden yaşayın hisleri bağırın çağırın nefretinizi dökün gidin denize cırlayın o dinler bütün sakinliğiyle yeter ki tepkisiz kalmayın ve sakın ama sakın şükretmekten vazgeçmeyin. 

"Geçer Geçer Bunlar da Geçer Doya Doya Şükredin Umut Edin Kalbiniz Allahımın Elinde."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbim'i Yaralayan Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin