Ne değişti Hayatımızda?

30 1 0
                                    

         Tam bir haftadır Gece'yi göremiyorum.Neden bu kadar ciddiye alıyor anlamıyorum. Biz arkadaşız sonuçta.Hep beraber üstesinden gelebiliriz ama o sadece beni düşünüyor beni olaya katmak istemiyor yada bana zarar gelmesini istemiyor.Ama ben zaten başından beri bu olayın başındayım.Hata dördümüz olayın içindeyiz başından beri hiç kopmadık ki.Telefonla tam 10 kere aradım ama açmıyor.Acaba başına kötü bir şey mi geldi?İreme gidip uzay 'a sorsana gece neden okula gelmiyormuş desem olayı abartıcak. En iyisi ben gidip sorıyım.                                                                                                                                                                                                                                  Masal(ben):)Uzay sana bir şey sorucam.                                                                                                           uzay:)sor.                                                                                                                                                                    Son zamanlarda Uzay da çok soğuk davranıyor  bana... Ne oluyo ya neden bir tek ben bilmiyorum .                                                                                                                                                                      Masal(ben):)Gece neden okula gelmiyor.Bir şey mi oldu ?                                                                          Uzay:)hyr.İrem bilmiyorum gitmem gerek şimdi.                                                                                             Masal(ben):)tamam Uzay .                                                                                                                                    Uzay:)Ve bu arada belki Gece bu okuldan gidebilir.                                                                                      Masal:)neden ama?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Dedim.Ama o çoktan gitmişti.Duymadı beni .Neden durduk yere gidiyodu ki.Acaba o olay için miydi?Ama ufacık bi şey yüzünden gitmezdi herhalde ben onsuz ne yapardım.İlk okuldan beri birikte okumuştuk biz onla şimdi onsuz olmazdı ki hem o beni hep koruyan taraf olmuştu.hata yaptığımda bile hep yanımda olurdu şimdi ne değişmişti.yine aynı biz değilmiydik.                                                                   

                                                                                                            Bizim hayatımızda Ne değişti  ?

      

prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin